tiistai 27. joulukuuta 2011

Voima


Eräs lempikirjoistani on Rhonda Byrnen Voima. Se on jatkoa hänen menestysteokselleen Salaisuus. Voima löytyy yöpöydältäni ja tietoisesti yritän toteuttaa kirjan oppeja. Positiivinen ajattelu kun on toisinaan niin kovin vaikeaa. Mutta minä yritän. 


Usko vetovoiman lakiin. Raha tulee rahan luo. Älä ajattele että sinulla ei ole rahaa vaan ajattele, että sinulla on rahaa tehdä sitä tätä ja tuota…Jos haluat laihtua, älä ajattele että olet lihava. Silloin vedät vain lihavuutta puoleesi. Ajattele sen sijaan että olet laiha, kaunis ja notkea.
Ja kun haluat parisuhteen, älä ajattele että olet ja elät yksin. Ajattele ja elä kuten sinulla olisi jo se toinen puolisko.
Hmmmm…tajusin että minunhan pitää tehdä TILAA tulevalle miehelleni. Niinpä otin kaapista toisen peiton ja laitoin siihen kauniin pussilakanan. Tyynyjä minulla on jo muutenkin paljon, mutta varmuuden vuoksi laitoin yhden Hänenkin puolelleen. Ja tietenkin ostin jo vuosia sitten unelmieni ekstraleveän sängyn, johon mahtuu suurempikin perhe -- tai Mies. Vaihdoin myös autoni suurempaan perhemalliin, sillä tarvitseehan perheeni (johon kuuluu kissa ja koira) enemmän tilaa ympärilleen. 
Kahvia keitän kahdelle, mutta se johtuu siitä että juon paljon kahvia. Enkä suinkaan kata aamiaista kahdelle, joku tolkku sentään pitää olla. (Kirjan mukaan sekään ei ole pois suljettu.) Feng Shuin oppien mukaan kun hankit kaikkea kaksi, se vahvistaa parisuhdetta…ja minä kun olen aina pitänyt parittomista luvuista!
Vetovoiman laki toimii toisinaan. Se toimi erityisesti viime keväänä ja kesänä. Olen tuolloin löytänyt asunnostani mitä erilaisempia miehiä. Olen löytänyt niitä jopa vierestäni, sen kauniin pussilakanan alta. Näin on tapahtunut aina, kun olen sitä vähiten odottanut.
Toivossa on hyvä elää ja violetti on Vanhan Piian viimeinen toivo. Siksipä makuuhuoneeni on tumman violetti, eräs lempiväreistäni.


”Tämä ihme tapahtuu joka kerran niille jotka tuntevat todellista rakkautta: mitä enemmän he antavat, sitä enemmän heillä on.”
-Rainer Maria Rilke- (1875-1926)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)