torstai 29. joulukuuta 2011

Yksisarvisista, Water

Minulla on kaksi Unicorn- pakkaa joista toinen on Doreen Virtuen ja toinen Diana Cooperin käsialaa. Olen erityisen ihastunut D. Virtuen oraakkelikortteihin. Ne ovat todella kauniita molemmilta puolin ja ne puhuttelevat minua omalla tavallaan.

Olen saanut lahjaksi luontoenergiaa ja siinä lienee syy, miksi Yksisarviset kiehtovat minua. Olen löytänyt Yksisarviset elämääni vasta hiljakkoin.
Yksisarviset ovat ihania valo-olentoja!

Oraakkelikortit ovat valoisia ja elämäniloisia kortteja jotka näkevät hyvää ja kehottavat aina hyvään. Ne sopivat myös aremmille yksilöille, sillä olen huomannut että joitakin ihmisiä mm. Tarot- kortit pelottavat. Niiden runsas symboliikka ja tummemmat sävyt säikyttävät säikkyjä. Pelko on turhaa mutta me ihmiset arastelemme eri asioita. 

Palatkaamme näihin ihaniin valo-olentoihin; Yksisarvisiin. Nämä suosikkikorttini löysin kirpputorilta, vai löysivätkö ne minut sieltä? Uskon siihen että ne olivat myyntipöydällä juuri minua varten, sillä olin tuolloin vähän aikaa sitten löytänyt Yksisarviset ja ne kiehtoivat minua kovin. Niiden kanssa on tavallista, että tulet löytämään niitä mitä erilaisemmista paikoista, kunhan vähän tutustut.

Nostin tänään itselleni kortin, sillä päiväni on sujunut kaikin tavoin erikoisesti ja minulla on ollut terveyteni kanssa päänvaivaa.

Enpä ollut yllättynyt että pöytään nousi kortti Water

Kortti kehottaa juomaan enemmän vettä ja syömään vesipitoisia ruokia...kuten tuoreita hedelmiä ja kasviksia. Niinpä niin. Juuri näin olen AJATELLUT tehdä heti ensi vuoden alussa. Onkohan siinä syy, miksi terveyteni on reistaillut viimeisten kuukausien alkana? Influenssa ei ota parantuakseen. Lisää terveellistä ruokaa! Liian usein tämän pitkän syksyn aikana olen syönyt aika yksipuolisesti enkä edes muista koska olisin tehnyt viimeksi esimerkiksi salaatin. Kortti kehottaa muutokseen!

Laitan tähän loppuun vielä kuvan siitä toisesta puolesta, josta jo erikseen mainitsin kuinka kaunis se on. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)