lauantai 16. marraskuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Niinalta blogista I do believe in fairies. Eli tässä haasteessa on asiaa minusta itsestäni.


Haasteen säännöt kuuluvat:
Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää vastata haastaja 11 kysymykseen
Täytyy keksiä 11 uutta kysymystä.
Täytyy kertoa kenet on haastanut
Ei takaisin haastamista.
 
Tässä on 11 asiaa minusta.
 
1. Juureni juontavat kosmisesta yksinäisyydestä, olen ainoa lapsi.
2. Olen vuosia opetellut tarot- korttien tulkintaa ja harrastan sitä yhä.
3. Rakastan eläimiä, erityisesti kissoja.
4. Olen eläinsuojelukummina SEY:ssä.
5. Inhoan myöhästelemistä.
6. Solmin kengännauhat erilailla kuin muut.
7. Käyn hautausmaalla läheisteni haudoilla monta kertaa kuukaudessa.
8. Eläinten lisäksi rakastan kirjoittamista, ja tämä blogimaailma on oivallinen väylä tuoda tuntojaan julki.
9. Olen ikuinen laihduttaja.
10. En ole romaani, vaikka blogini nimi ehkä saattaa antaa ymmärtää. Romaanikulttuureista olen myös kiinnostunut.
11. Elin pitkään siinä uskossa, että minusta tulee vanha piika. Mutta ei tullutkaan. ;-)
 
Niinan kysymykset, joihin vastaan:
 
1. Onko sinulla lemmikkejä?
Minulla on kaksi kissaa ja koira.
 
2. Oletko luova?
Olen todella luova niin mielikuvitukseltani kuin käytännössäkin. 
 
3. Puhutko kieliä?
Suomea puhun paljonkin. 
 
4. Mikä on lempijoululaulusi?
Kun joulupukki suukon sai, tuli ensimmäisenä mieleeni. 
 
5. Viimeisin maa, jossa kävit?
Viro
 
6. Minne tahtoisit matkustaa?
Islantiin, jenkkeihin tai jonnekin lämpimään...Meksikoon...Peruun...

7. Olisitko mieluiten keiju? merenneito? vai lohikäärme?
Merenneito näistä kolmesta. 
 
8. Jos olisit sarjakuva/animaatio hahmo kuka olisit?
Milla Magia Aku Ankasta.

9. Keräätkö mitään?
Hmmm...kaikenlaista tilanteen mukaan. Kirpputorikrääsää sanoo mies. Emaliastioita, posliinisia mustia kissoja, tarot- aiheista kirjallisuutta...
 
10. Oletko koskaan kirjoittanut runoa?
Kyllä olen, etenkin teininä.
 
11. Kun suljet silmät ja olet hiljaa paikallasi, mitä ääniä kuuluu ympäriltä?
Tietokoneen hurinaa, pesukoneen ääniä, pelikonsolin ääniä, kissan kurinaa.
 
Minä haastan 11 lukijaani, joiden sivuja en osaa tähän hienosti linkittää.
 
Sini
Valokki
miiwi
Mustis 
Uuna
Selma
Niina N.
Liplatus
Ilona Winebridge
IR W
*itKuPiLLi*

Tässä heille 11 kysymystä, joihin voit vastata:

1. Mikä on voimaeläimesi?
2. Minkä kirjan luit viimeksi?
3. Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
4. Laulu, joka on sinulle tärkeä?
5. Onko sinulla lemmikkieläimiä?
6. Musta vai valkoinen?
7. Uskotko enkeleihin, yksisarvisiin, jumalaan vai johonkin muuhun?
8. Lempijuomasi?
9. Isä vai Äiti?
10. Horoskooppimerkkisi?
11. Mistä saat voimaa?

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)