keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Aakkostarinat: Tarina päivässä

KAUNIS

Ismo Alankoa lainatakseni "vaikka ei aina jaksa uskoa ja rakastaa, on täällä paljon kaunista katseltavaa."

Kauniissa silmä lepää, ja kun silmä lepää, lepää myös sielu. Kauneutta ja kauniita asioita voi nähdä missä vain. Minua viehättää erityisesti ihmisen sisäinen kauneus. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista! Joskus tämä ideologia on tuottanut myös suuria pettymyksiä. Ei ole ollutkaan. Ehkä. Tai sitten en ole huomannut sitä.

Minua viehättää kaunis sisustus. Miten upeita koteja ihmisillä onkaan! Kaunista, puhdasta, tyylikästä...sellainen ilmapiiri että siellä on hyvä olla. Ainakin päällisin puolin. Minä en osaa sisustaa. Minulla ei ole kaunista. Minulla on vanhat puitteet, on aina ollut. Jotkin pienet, kauniit esineet tuovat kodissani minulle iloa, mutta muuten...jos ottaisin teille tähän sisustuskuvia, niin huh huh....en kehtaisi niitä edes näytille laittaa. Sen vuoksi on ihana katsella vaikka vain blogejakin seuraamalla, miten kaunista ihmisillä on. Kauniin ihmisen koti on kaunis.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)