keskiviikko 20. elokuuta 2014

Catwalk

1980- luvulla kävelin kerran catwalkia kyläyhteisömme pikkujouluissa. Olin noin kymmenenvuotias ja kyläyhteisömme pikkujoulut oli tuolloin parasta, mitä tiesin. Me keksimme sinne aina aikuisten kanssa ohjelmaa, oli näytelmiä, runoja, lauluja...ihan mitä vaan kuka keksikään ja illan kruunasi joulupukki. Myöhemmin illalla alkoivat aikuisten tanssit ja maamiesseurantalolla oli kuhinaa. Myös me lapset tanssimme muiden joukossa tai juoksentelimme, sillä tilaa oli runsaasti.

Meidän ohjelmanumeromme oli muotinäytös! Esittelimme vanhan ajan vaatteita. Minulla oli tummansininen leninki, missä oli valkoinen pitsikaulus ja siinä napit. Kävelin sitten tietysti mahdollisimman coolisti yleisön edessä. Ystävälläni oli kultainen paperista tehty mekko. Se kahisi ja hän pelkäsi koko ajan sen menevän rikki. Muistojen catwalk!

Minua muuten harmitti aina vietävästi, kun minulla ei ollut tanssikaveria. Naapurissani asui vain poikia, eivätkä he olleet ollenkaan halukkaita tanssittamaan minua.



1 kommentti:

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)