tiistai 26. elokuuta 2014

Oma aika

Olen varmaan ideaalitilanteessa siinä, että minulla on omaa aikaa. Nautin siitä täysin siemauksin. Välillä tuntuu vain siltä, etten saa kaikkea omaa aikaani käytettyä tarpeeksi hyödyksi.

Olen ollut nyt kolmatta kuukautta työttömänä. Vielä ei "tunnu missään" mutta viikon päästä menen työhaastatteluun. Jännittävää. Työttömänä omaa aikaa on ja paljon. Olen päästänyt luovuuden valloilleen. On ihanaa tehdä käsitöitä, ommella, virkata ja askarrella. Tehdä kaikenlaista kivaa pientä. Omalla ajalla.

Viime viikolla aloitin kuntokuurin. Katson vähän mitä syön, ja liikun siihen päälle. Mukavaa. Painoa putosi mukavasti eka viikon jälkeen ja senttejäkin lähti. Omalla ajalla.

Nyt olen aamukahvilla ja kohta vien koiran ulos tuonne vesisateeseen. Sen jälkeen lähden kuntosalille ja keskellä päivää on kummipoikani synttärit. Mukavaa tiistaita itse kullekin, omalla ajalla tai ilman :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)