tiistai 4. elokuuta 2015

Vauras

Katsoin tässä juuri äsken tiliotetteitani. Loma alkaa olla loppumaan päin, samoin rahat. No, kaikki on niin maallista ja tämän piti olla henkinen blogi. Siispä henkisiin asioihin.

Tiedättekö tunteen, kun ei ole hyvä olla missään? Tulin nimittäin eilen mökiltä kotiin ja miten ihanaa ja näppärää olikaan tiskata ja pestä pyykkiä. Siihen se sitten jäikin. Ne näppärät asiat. On ikävää tulla kotiin, kun asuu sellaisessa paikassa missä ei viihdy.

Yöllä kun nukuin, kuvittelin koko ajan olevani mökillä ja hämärässä kun käänsin kylkiä kuvittelin näkeväni takan muurin. Kotona silti olin. Voi olla että lähden tänään mökille uudestaan tai sitten en. Lähden huomenna vasta. Onko sen sitten väliä, vaikka kulutan bensaa ja vaihdan paikkaa mielialan mukaan? Minulla on vielä kaksi viikkoa lomaa, tai oikeastaan kaksi ja puoli viikkoa, mutta Maljojen Ritari on jo töissä. Niinpä minulla on päivisin aikaa toimitella asioita, kaikenlaisia.

Täysikuu on saanut aikaan väsymyksen. Sitä kesti jo hyvän aikaa ennen Blue Moonin aikaa, mutta olen nukkunut kuin vauva kehdossaan, siellä takan muurin vieressä. Sellaista 10h yöunta ja pahimmassa tapauksessa päikkärit päälle. Olen herännyt yleensä vasta klo 11.00 tai siinä main. Kummallista! Nyt kuitenkin olen hereillä hyvissä ajoin, sillä ei vaan huvittanut nukkua. Taivas on sininen, onkohan koko päivän?

Vaikka tässä ei niin vauras olo olekaan niin asiat ovat kuitenkin hyvin. Mitä sitä enempää valittamaan? :-) Pitänee tehdä muutama käytännön järjestely, ehkä tilisiirto, ja murehtia maallisia asioita kun sen aika on. Nyt yritän nauttia näistä viimeisistä lomaviikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)