tiistai 25. lokakuuta 2016

Lanttien kolme tiistaina

Huomenta!

Tänään meitä ilahduttaa ihan uusi kortti tästä pakasta, nimittäin LANTTIEN KOLME!

- master a skill or craft
- becoming known for what you do
- a justifiable pride in your attainment Creating a masterpiece
- understanding that "overnight success" takes years of work
***
Onpa mielenkiintoinen kortti! Tässä on selvästi teatterimeininkiä, mitä se sitten ikinä onkaan...vai onko se runon lausuntaa? Vai oopperaa? Töiden puolesta joudun joskus olemaan areenalla, joten tästä kuvasta tuleekin mieleen ihan eilinen tunnelma kun olin pienessä esityksessä mukana.

Näytteleminen - siitä joskus nuorena haaveilin. Muistan miten olin yläkoulussa enkä osannut OPOn tunneilla päättää, menenkö lukioon vai en. Sitten OPO tuli juttelemaan, että mitäs sinä Kirsti aiot? Mikä sinä haluaisit olla isona? Huokaisin syvään ja mietin...sitten sanoin - ehkä näyttelijä tai kirjailija. OPO katsoi minua hetken ja sanoi...Tiedätkö mitä Kirsti. Kyllä sinä lukioon menet. Ja niin menin.

Myöhemmin minulle suositeltiin ihan kesäteatteriin osallistumista. Olen niin teatraalinen ihminen. Toistaiseksi tästä teatraalisuudesta ovat "kärsineet" vain lähiomaiset. Eli Maljojen Ritari sillä eihän minulla muita ole. Kesäteatteriharrastus on kuitenkin todella sitova harrastus. En varmaan pystyisi siihen sitoutumaan, niihin harjoituksiin ja esityksiin. Entä sitten, jos sairastut? En tiedä. Olen jututtanut muutamaa teatterinharrastajaa ja toisaalta he tuovat esiin miten tiivis yhteisö teatteriporukka on, mutta toisaalta juuri se saa aikaan sen, että muuta elämää ei sitten oikein jääkkään. Ei riitä aikaa. Mutta onko sillä väliä, jos tekee sitä mitä rakastaa?

Näihin tunnelmiin, näihin aatoksiin....

Ihanaa tiistaita juuri Sinulle!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)