tiistai 29. marraskuuta 2016

Mielenkiintoinen tiistai

Huomenta!

Voi, miten hienoa energiaa tänään virtaa suoraan Bohemian Cats`s korteista:

LANTTIEN ÄSSÄ

 
-Opportunities in practical or business matters
-primises of prosperity and contentment
-finding creative fulfilment froma a a craft or skill
***
Kuten olen jo edellä todennut, kortti on todella vihreän harmaa, ehkä suorastaan äkkiä katsottuna tylsä, mutta kun alkaa tutkimaan pieniä yksityiskohtia, yllättyy iloisesti. Norsu, Leijona ja Kissa muodostavat pyhän kolminaisuuden ja kissa pitää tassuissaan pyöreää keltaista ympyrää. Leijonalla on hiippahattu päässään ja hän on todella ylväs - kivipatsas. Norsun kuva on maalattu kaaren yläpuolelle ja  takana näkyy huolellisesti hoidettu puu.

Hyvinvointia, henkistä ja fyysistä. Olen edelleen ottanut päivänokosia - aina kun olen vain voinut. Mutta nyt haluan kertoa teille siitä, että olen laihtunut nyt parisen kiloa ja olen ollut vain "laihduttamatta". Voi miten iloinen olen tästä. Toisaalta olen ollut niin ahdistunut henkisesti, ettei ruoka ole maistunut ja toisaalta taas olen ollut niin kiireinen että ruoka on ollut toissijalla. Kolmanneksi taas olen tehnyt valintoja ja päättänyt että suklaapatukat ja sipsit saavat jäädä ny kaupan hyllyille. Jäätelöä, lakristsia ja hedelmäkarkkeja saan ottaa joskus jos on ihan pakko, mutta ei joka ilta. Kebabbia en enää tilaa enkä hampurilaisaterioita syö. Nämä on ovat olleet niinkuin ne pahimmat, mitä on tullut melkein kerran viikossa jotain syötyä. Liikuntaa minun pitää lisätä hyvin paljon enemmän...ja tietysti ruokapuolella pitää petrata, mutta alku se on tämäkin! Jesh!

Ihanaa päivää Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)