perjantai 2. joulukuuta 2016

Maljojen Hovipoika

Huomenta!

Tänään se tapahtui! Nimittäin nostin ihan uuden kortin ensimmäistä kertaa ja esittelen sen täällä blogissani. Kyseessä on Maljojen Hovipoika ja pakkana Bohemian Cats Tarot.

- A wild and creative imagination that is a little immature
- The beginning of an exciting artistic project
- Seeing all the things that you are capable of doing artistically
- A desire to develop deeper intuition
- Innovations
- Some new intimacy in life
***
Voi miten hauska ja herkkä, luovuutta tukeva kortti! Harmaa nuori kissaherra poseeraa vaaleanpunainen takki päällään - vai onko lohen punainen? - En näe kunnolla tässä aamuhämärässä. Suihkulähteesta pulppuaa raikas vesi ja lumpeen kukka elää vesialtaassa ja voi hyvin. Kissa pitää kädessään kultaista maljaa.

On luovuuden aika. Minä käytän luovuutta paljon työssäni, mutta myös kotona on tarve luovaan toimintaan. Tämä nyt ei varsinaisesti luovaa ole ollut, mutta on ollut todella ihana eilen lenkkeillä Maljojen Ritarin kanssa illalla lumisateessa. Maailma oli niin kaunis ja valkoinen ja lunta satoi vaan lisää. Olin kiitollinen siitä, että ilma oli ns. kuiva, lumi narisi jalkojen alla eikä minun tarvinnut kävellä yksin. Nyt olen kiitollinen siitä, että minulla on lyhyt työpäivä, on perjantai ja ihana vapaa viikonloppu tiedossa. Elämä on oikeastaan aika ihanaa!

Ihanaa viikonloppua Sinullekin!

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)