keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Kohtalonpyörä pyörähtää

Huomenta!

Tänään Bohemian kissat kertoivat että teemana lienee 

WHEEL OF FORTUNE

 

" -Luck, fate and fortune
-the inevitable cycle of change
-outside influences on your destiny
-a change, for better or worse"

***
Jokin tulee muuttumaan. Minun helppo samaistua tähän kissaan, sillä olen itsekin täällä punainen takki päällä kortit kädessä ja tukka pörrössä. Aamukahvilla sujuu tämä korttien katselmus oikein mukavasti. 
Eräältä palstalta luin, miten jo aamun ensimmäisillä ajatuksilla pystyy pilaamaan tai parantamaan omaa päiväänsä. Väistämättä tuli mieleeni tämä blogini ja se, miten usein aamulla olen aloittanut kertomalla negatiivisia juttuja vaikka kortit itsessään ovat näyttäneet lupaavaa ja hyvää. Silloin on ollut sellainen olo. Nyt pitäisi harjoitella aloittamaan kaikki positiiviseen päin.
Ystävänpäivä tuli ja meni. Eipä ole perinteitä siihen suuntaan enkä kyennyt lähettämään edes kortteja ystävilleni vaikka tärkeitä he minulle ovatkin. Panostin joulukortteihin. Tämä tuli niin äkkiä. Sain kuitenkin muutaman kivan kortin joka lämmitti todellakin mieltä. 
Tunnin päätä pitää lähteä töihin. Silloin minulla alkaa kiire. Voi että, mikä kiire ja minä inhoan kiirettä. Pitäisi varmaan kammeta sängystä aikaisemmin ylös niin ei olisi niin kiirettä! Hei, jokin positiivinen asia: Maljojen Ritari vei koiran viime yönä ulos kun sen oli hätä. Minun ei tarvinnut. JES! Hän auttoi minua.
Nyt toivon että kohtalon pyörä pyörähtää ja kaikki kääntyy vielä parempaan päin.

Ihanaa päivää Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)