perjantai 10. helmikuuta 2017

Kuuntele tunteitasi

Huomenta!

Tänään on aika taas katsoa Yksisarviskortti.

LISTEN TO YOUR TRUE FEELINGS


"Listen to Your True Feelings Kuuntele todellisia tunteitasi
Älä anna muiden puhua sinua tekemään asioita, joiden tiedät olevan väärin.  Joku saattaa pyytää sinua tekemään jotain, joka on periaatteittesi vastaista, ja voit joutua kiusaukseen miellyttääksesi muita. Mutta kortti muistuttaa, että on tärkeintä kuunnella sisintään ennen kuin tekee mitään. Valitse se polku, joka tulee tekemään sinut onnellisimmaksi pitkällä tähtäimellä. Kuullaksesi sisintäsi, sinun tulee viettää aikaa hiljaisuudessa ja toimi niin kuin sydämesi käskee sinun toimia."
***
Voi tätä Yksisarvisten viisautta! Niinhän se monta kertaa on. Kuuntele todellisia tunteitasi.
Minä olen nyt kuulostellut sekä tunteitani että kehoani pitkin viikkoa. Olen voinut mielestäni nyt vähän paremmin. Olen yrittänyt laihduttaa ja hiukan siinä jo onnistunutkin. Minulle se on saavutus. Huomaan että päiväunia en ole tainnut ottaa ollenkaan ja muutenkin olo on pirteämpi kun en ole iltaisin syönyt itseäni uneen. Mielenkiintoista. Tästä on vielä pitkä matka, mutta ei mitenkään mahdoton. Olen myös tehnyt pitkiä kävelylenkkejä, mutta kunnon hikiliikunta on vielä jäänyt...Kyllä senkin aika tulee vielä.
Olen myös aamuisin ollut todella kärttyinen. Tulee kiire. Se ei ole hyväksi. Maljojen Ritari on valitettavasti tästä saanut kuulla osansa. Mutta tänään on parempi päivä. Onhan sentään perjantai.
Ihanaa päivää Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)