tiistai 8. joulukuuta 2015

Tiistai...voiko väsyneempää aamua olla?

Huomenta!

Olen kuolemanväsynyt. Niin olin eilenkin. Otanpa Bohemian kissakortit, josko niistä löytyisi jotain energiaa ja valoa päivään. Olen nukkunut ehkä kolme tuntia viime yönä. Olo on kaikkea muuta kuin energinen. Ei jaksaisi, ei sitten millään.

Lähimenneisyydessä vaikuttaa LANTTIEN RITARI


 
Methodical to the point of obsession
Sensible and solid
predictable and faithful
patient
not seeing the wood for the trees
***
 
Tämä hetki: PAHOLAINEN
 
 
 "-Temptation and addiction
-giving in to unhealthy desires
-loss of self-esteem and self- control
-the allure of sin
-hating your own bad behavior"
 
***
Lähitulevaisuus: KUU
 
"-Moon Madness, seeing dreams and visions
- imaginings, both beautiful and bizarre
- feeling enchanted, but also bewildered
-some fear of the unknown, perhaps within yourself
-encounters with magic or delusions
-psychic abilities"
*** 
Tomeraa tiistaita Sinulle!

2 kommenttia:

  1. Mikä ihme valvottaa. Minä olen nukkunut kolme yötä kahden tunnin pätkissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tämä on toinen ääripää. Myös muutama ystäväni on sanonut samaa, yöt menee valvoessa. Minä taas nukun liikaa. Käytännössä olen käynyt töissä ja loput ajat nukkunut. Ei sekään tervettä ole.

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)