maanantai 30. syyskuuta 2019

Arki alkaa taas!

Huomenta!

Tämän päivän teemaksi nousee MIEKKOJEN NELJÄ.



 -aikalisä
- lepoa ja toipumista
- mielen hiljaisuutta
- tauko vetäytymiseen ja reflektoimiseen
- paluu maailmaan
- herääminen todelliseen elämään

***
Voi miten hykerryttävä kortti täksi päiväksi. Ensinnäkin nyt pientä jorinaa pitkän hiljaisuuden jälkeen. On vaan ollut jutut ihan loppu. Nyt minulla on juurikin tuollainen olo kuin tuolla kissalla, vaikka töihin ollaan menossa.

Kaipaan muutoksia elämääni ja alan niitä pikkuhiljaa tekemään. On hyvä aloittaa omasta itsestä. Näin keski- ikäisenä itsestään kannattaa yrittää pitää huolta. Eilinen oli nimittäin pohjanoteeraus, enkä avaa sitä sen enempää, mutta päätin että asiat eivät voi jatkua näin!

Katsoin instasta yhden todella motivoivan kuvan, jonka eräs tuttuni oli laittanut. Siinä luki "Hyvän olon minä" ja hän näytti kuvassa kaunista vatsaansa. Hän kertoi miten oli tuohon tilanteeseen päässyt, mutta ei sen tarkemmin. Minäkin haluan Hyvän Olon Minän. Nyt oloni ei pohjimmiltaan ole hyvä.

Hyvän Olon Minäni koostuu:
- normaalista uni- valverytmistä
- raikkaasta ulkoilmasta
- terveellisestä ruokavaliosta
- vähemmän sokeria
- mieluisasta liikunnasta

Olen oikeasti ollut vähän koko syksyn niin väsynyt, että olen töiden jälkeen vain nukkunut. Aamuisin on vaikea päästä sängystä ylös. En ole viitsinyt tehdä kunnon ruokaa. En ole viitsinyt liikkua. Olen halunnut vain nukkua ja syödä. Nukkua ja syödä. Kuin joku karhu pesässään. Murrrr!!! Pois se minusta.

Kävin Maljojen Ritarin kanssa sienimetsällä viikko sitten. Oli oikein ihanaa. Pitkästä aikaa. Kaunis syyssää, löysimme sieniä. Elämä hymyili :-)

Olen pitänyt kiitollisuuden päiväkirjaa, mutta se jää aina jotenkin kesken.

Näihin aatoksiin...............

Ihanaa uutta viikkoa Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)