lauantai 17. lokakuuta 2020

Kohtaamisia

 Muistaakseni kirjoitin tänne ikävästä kokemuksestani, kun kohtasin vanhan työkaverini ja hän vältteli minua. Tänään aamulla kun kävin kaupassa, näin tämän saman rouvan kävelemässä edelläni. Minuun iski oikea piru ja päätin että menen vaikka "väkisin" juttelemaan hänelle.

Hän etsi korvapuusteja ja muuta hyvää eikä selvästikään huomannut minua. Ei huomannut eikä varmaan tuntenutkaan, sillä minulla oli maski päällä. MOIKKA! Sanoin hänelle iloisesti ja yllätyksekseni juttelimme tovin ja olikin ihan kiva jutella. Hän ei tee enää samaa työtä, mutta minä teen. Juttelimme niitä näitä ja ostoksistani ei meinannut tulla yhtään mitään. Lopulta tiemme erkanivat ja minulle jäi tilanteesta yhtä keltainen olo kuin hänen takkinsa oli. 

Paljon parempi kohtaaminen kuin viimeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)