keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Voima toimii sittenkin!!!



Miten Voima toimii!


Huomasin ilokseni, että olen kirjoittanut tämän lempikirjani opeista noin vuosi sitten. Nyt, rakkaat ystävät, on ilo todeta, että vetovoiman laki todellakin toimii!







Usko vetovoiman lakiin. Raha tulee rahan luo. Älä ajattele että sinulla ei ole rahaa vaan ajattele, että sinulla on rahaa tehdä sitä tätä ja tuota…Jos haluat laihtua, älä ajattele että olet lihava. Silloin vedät vain lihavuutta puoleesi. Ajattele sen sijaan että olet laiha, kaunis ja notkea.



Niin rakkaat ystävät. En tiedä mitä olen ajatellut, mutta olen vuoden aikana laihtunut yli 10 kiloa. Ihan oikeasti. En ole ainakaan laihdutusta ajatellut, olen vain ollut ja syönyt vähemmän. Olen liikkunut enemmän. Olen monien vuosien jälkeen aloittanut liikuntaharrastuksen ja kevään kuluessa huomasin pienentyneeni. Ja voih sitä tunnetta, kun saatoin laittaa liian isoja vaatteitani häkkikellariin…





Ja kun haluat parisuhteen, älä ajattele että olet ja elät yksin. Ajattele ja elä kuten sinulla olisi jo se toinen puolisko.

Hmmmm…tajusin että minunhan pitää tehdä TILAA tulevalle miehelleni. Niinpä otin kaapista toisen peiton ja laitoin siihen kauniin pussilakanan. Tyynyjä minulla on jo muutenkin paljon, mutta varmuuden vuoksi laitoin yhden Hänenkin puolelleen. Ja tietenkin ostin jo vuosia sitten unelmieni ekstraleveän sängyn, johon mahtuu suurempikin perhe -- tai Mies. Vaihdoin myös autoni suurempaan perhemalliin, sillä tarvitseehan perheeni (johon kuuluu kissa ja koira) enemmän tilaa ympärilleen. 



Niin rakkaat ystävät. Toisella peitolla ja tyynyillä on nyt tarvetta. Jaan vuoteeni Mieheni kanssa, Miehen joka tulla tupsahti elämääni kun sitä vähiten odotin. Hänellä oli TILAA tulla meille. Ihanaa. Hän myös ajaa isoa perheautoani ja pitää vilpittömästi kissastani ja koirastani. Ja ONNEKSI, ONNEKSI Hänellä ei ole lapsia…joten voimme viettää suloista aikuismaista joulua munatotia maistellen ja toisillemme savukalkkunaa tarjoillen. Ja kun me lähdemme reissuun, hän kantaa kiltisti laukkujani tai vaihtoehtoisesti kissaani joka matkustaa boxissa. Sanoin joskus vuosia sitten että haluan vanhan kiltin miehen, joka kantaa laukkujani. Toiveeni kuultiin, mutta sitä myös vähän paranneltiin. Sain nimittäin NUOREN kiltin miehen, joka kantaa kiltisti laukkujani tai vaihtoehtoisesti kissaani joka matkustaa boxissa.





Kahvia keitän kahdelle, mutta se johtuu siitä että juon paljon kahvia. Enkä suinkaan kata aamiaista kahdelle, joku tolkku sentään pitää olla. (Kirjan mukaan sekään ei ole pois suljettu.) Feng Shuin oppien mukaan kun hankit kaikkea kaksi, se vahvistaa parisuhdetta…ja minä kun olen aina pitänyt parittomista luvuista!



Kahvia keitän nykyään vähintään kolmelle, sillä myös Mieheni pitää kahvista. Äskenkin se loppui taas kesken. Miehelläni on myös ärsyttävä tapa keittää kahvia liikaa, ja se seisoo sitten tummumassa monta tuntia levy kuumana. Aaargghhh! Mutta mitäpä minä en sietäisi, sillä onhan minulla nyt elämässäni The Mies! Olen myös oppinut pitämään parillisista luvuista. Luku 8 suorastaan kiehtoo minua! Ihana, ihana äärettömyyden luku <3





Näiden pohdintojen myötä myös tämä blogini pikkuhiljaa muokkautuu elämäntilanteeni mukaan. Vanha Piika Muuan Kas väistyy nyt sivummalle, sillä teemalla oli aikansa, mutta ei ole enää…



Ihanaista Joulun jatkoa Ystävät!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)