tiistai 18. kesäkuuta 2013

Magical Unicorns: Pets

Huomenta!

Tänään sain Pets- kortin.
Tuntui kivalta.


Pets – Lemmikit

Rakastat ja ymmärrät eläimiä, ja eläimet rakastavat sinua. Ne tietävät, että ymmärrät heidän eritystä ääntään ja kunnioitat heitä. Kortti välittää kiitoksen eläimiltä, jotka haluavat sinun tietävän kuinka paljon he kunnioittavat sinua. Vietä enemmän aikaa eläinten parissa, sillä ne saavat sinut tuntemaan turvallista ja suloista rakkautta. Eläimet myös saavat sinut leikkimään ja pitämään hauskaa.  

Tosi kuin vesi. Mieleeni tulee kaksi asiaa lemmikkieläimistä. Ensinnäkin olin aamulla ensin todella harmissani, sillä Kamraatilla on toista päivää kestävä ripuli. Se pyysi aamulla ulos ja oli hermostuneen oloinen. Olisi ollut NIIN ihanaa viettää rauhallinen aamu sängyssä venytellen, mutta minkäs teet? Eläimistä pitää pitää huolta, kun ne kontolleen ottaa.

Lähdin siis Kamraatin kanssa ulos ja ihan vesiripulilla taas :-( Pidin koiraa vapaana, sillä se löysi näin paremmat tarpeentekopaikat itselleen. Myös toisia koiria oli aamulenkillä ja olin ylpeä kun Kamraatti totteli minua ja menimme ilman hihnaa kuin mitkäkin ;-) Mietin, pitäisikö sille keittää riisiä vatsan tasapainottamiseksi? Tehokasta leväjauhetta mulla jo onkin... 

Toinen asia on sitten nämä eläinsuojelulliset asiat. Olen pitkään jo miettinyt yleisönosastokirjoituksen tekemistä ES- asioista. Olen eläinsuojelukummi. Asia on hautunut päässäni jo useamman kuukauden ja voipi olla että saan sen ulos lähiaikoina.

Ai niin ja kolmas asia. Kesälomani ensimmäinen virallinen matka tehdään kissaympyröissä...

Aurinkoista tiistaita teille kaikille :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)