perjantai 1. syyskuuta 2017

Perjantai!

Huomenta!

Tänään meitä ilahduttaa TAIKURI



-kommunikaatio, leikinomainen asenne kaikkiin mahdollisiin kommunikaatiomuotoihin; joustavuus, loistava älykkyys-

Sinulla on hienoja kykyjä, jotka sinun tulisi jakaa muiden ihmisten kanssa. Eräs tärkeä tehtäväsi on löytää tai luoda oikeat olosuhteet ja ympäristö sille, mitä teet.

Millä alueella olet lahjakas? Millä keinoin ja millaisessa ympäristössä voit jakaa lahjojasi eteenpäin muille?

Luo itsellesi mielikuva siitä, mitä haluaisit tehdä ja mikä sopii sinulle parhaiten. Kuvaile se.

Omien luovien voimavarojeni käyttäminen tuottaa minulle suurta tyydytystä ja tekee minut onnelliseksi.
***
Tämäpä onkin mainio kortti tähän tilanteeseen. Olen nimittäin menossa tänään ensimmäistä päivää töihin ja hieman on jännitystä ilmassa. Vähän kylläkin, mutta tämä on kaikella tapaa nyt uuden alku. Kortti tuo toivoa hyvin paljon. Olen toiveikas, ja toivon että olen nyt löytänyt oikeat olosuhteet ja ympäristön sille, mitä teen! Uskon että kaikkien näiden vaiheiden jälkeen tässä on ollut tarkoituksensa, että hakeudun tähän työpaikkaan, mihin olen menossa.

Mukavaa päivää Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)