Huomenta!
Tänään:
MALJOJEN KAKSI
tasapainoilu, arjen pyörittäminen, priorisointi
Kortti kuvastaa arjen tasapainoilua. Kuinka onnistut löytämään aikaa itsellesi, kun vuorokaudessa ei tunnu olevan enää tarpeeksi tunteja?
Tämä kortti ilmestyy eteesi, kun sinulla on monta palloa ilmassa. Niin töissä, kotona, kaveripiirissä kuin harrastuksissakin voi olla nyt niin sanotusti tilanne päällä, ja kaikki vaativat huomiotasi samaan aikaan. Jos haluat pitää nämä pallot ilmassa jatkossakin, sinulta vaaditaan joustavuutta, tasapainoilua ja priorisointia.
Kortti voi kuvastaa henkilöä, jolla on palkallisen päivätyön lisäksi jokin side hustle. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sivutoimista yrittäjyyttä oman intohimon parissa, tai paljon vastuuta sisältävää harrastustoimintaa. Jos tämä resonoi, muista jättää tilaa myös vapaa-ajalle. Rakas sivutyökin voi muuttua herkästi pelkäksi suorittamiseksi, jos et varaa kalenteristasi aikaa rentoutumiselle.
Jatkuva tasapainottelu kuuluu elämään. Joudumme tekemään lukuisia asioita joka päivä, jos haluamme ylipäätään pysyä hengissä – mieluiten mahdollisimman terveinä ja hyvinvoivina. Voimme tietysti vaikuttaa kiireeseen omilla valinnoillamme, mutta joissain elämäntilantiessa vuorokaudesta loppuu väkisinkin tunnit ja tasapainoilun tarve korostuu. Stressaavassa tilanteessa asiat saattavat vaikuttaa dramaattisemmilta kuin ne oikeasti ovatkaan.
Kortti muistuttaa, ettei elämää kannata ottaa liian vakavasti. Laita sen sijaan hassu hattu päähän ja tanssahtele eteenpäin. Kortin viesti on pohjimmiltaan kannustava – ihan sama vaikka välillä horjahtaisitkin, sinä tulet selviämään tästä. Ennen pitkää aallot tyyntyvät ja sinulla on taas aikaa hengittää.
Heti kortin nähtyäni tämä on kuva, joka liittyy vahvasti viikonloppuihin ja kesään, kilistellään oman rakkaan kanssa ja sitten mietitäänkin jo soberlifea...Tunnelma on ihana ja rakkaat kissat siinä jaloissa. Kaikki on hyvin. Kortin sanoma lienee kuitenkin että älä ota elämää liian vakavasti. Muista kuitenkin - ensin työ - sitten huvi.
***
Mahtavaa päivää!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kun kommentoit, se ilahduttaa aina :-) Luen kaikki aina ajatuksella.