keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Pakkasaamu!

Huomenta!

Keskiviikko valkeni kylmänä mutta aurinkoisena.

Tälle päivälle olen nostanut kolme teemakorttia.

Ensimmäiseksi käytin pitkästä aikaa Diana Cooperin tekemiä Yksisarviskortteja. Korteissa on hyvin ymmärrettävä viesti Yksisarvisilta. Korttien kuvitus ei kiehdo minua niin paljon, niin olen sen vuoksi jättänyt pakan vähän varjoon.

Minulle nousi 17 NAURU

"Nauru houkuttelee yksisarvisia paikalle."

"Yksisarviset rakastavat naurua ja onnellisuutta, joten ota tänään asiat kevyesti. Tee jotakin sellaista, mikä täyttää sinut ilolla tai tapaa iloisia ja pirteitä ystäviä. Tämä kortti muistuttaa sinua siitä, että nauraminen kohottaa värähtelytaajuutta ympärilläsi ja houkuttelee yksisarvisia luoksesi."

Voimalause: Suhtaudun haasteisiini kevyesti.

Haasteisiin? No, minulla on ainakin tänään kissaan liittyvää haastetta, sillä vien sen eläinlääkäriin testattavaksi, ja tiedän että testit ovat a) todella kalliita b) en tiedä miten kissani hermot kestää c) joudun ajamaan lähikaupunkiin, jota periaatteessa inhoan. Eli siinä sitä haastetta onkin. Lisäksi minulla on viimeinen sairaspäivä menossa, kurkussa köhisee ja pää täynnä räkää. MUTTA...tämä on hyvä muistutus siitä, että otan haasteet kevyesti :-)

Tämän jälkeen nostin...AUTS!

Miekkojen kahdeksan.

Voi että mikä kortti. Tässä kissani nyt on sidottuna miekkojen keskelle ja hän on aivan alistettu ja murheellinen. Taustalla näkyvät kirkon tornit ja pahamaineiset korpit lentelevät taivaalla kuin Hitchcockin elokuvassa Linnut.

"Trapped, either mentally on physically
Being controlled by circumstances
blaming everything around you and refusing to help yourself
not opening your eyes and seeing your eyes and seeing your true situation"



Viimeisenä korttina nostin

Miekkojen Ritari

Kuvassa on varsin vauhdikas meno, kun hopeatabbykissa on valkoisen huuhkajan selässä. Huuhkaja kantaa miekkaa mukanaan. Onko tämä minun pieni pentuni joka valmistautuu matkaan toisella puolen eurooppaa? Hän tulee kirjaimellisesti lentäen kotiin :-)  Sain nimittäin eilen pitkästä aikaa kuvia hänestä.
Vai olenko tässä minä, joka lähden valkoisen pöllön selässä kohtaamaan päivän haasteita, unohtamatta huumorintajuani? Joka tapauksessa ulkona paistaa aurinko. Iloa ja valoa teille kaikille!

"Someone who acts decisively when dealing with ideas, systems and communication."


1 kommentti:

  1. Hyvä kun nostit kahdesta pakasta, niin pystyy vertaamaan pakkojen eroja. Nyt en puhu neuvoista sinulle, vaan omista ajatuksistani. Minua nimittäin voisi äkkiseltään houkuttaa Yksisarviskortit ja kaunis se onkin tässä, mutta viesti on aika yksipuolinen verrattuna kissakortteihisi. Niissä on paljon enemmän tulkittavaa.
    Voi teljettyä raukkaa...onneksi kohta valkoinen kotka kiitää paikalle pelastamaan. On nämä jänniä.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)