torstai 13. marraskuuta 2014

Ennustus

Kuten varmaan arvaattekin, olen käynyt muutamia kertoja elämässäni ennustajalla. Kirjoitan tämän päivän haasteeseen nyt täysin intuitiolla, mitä mistäkin on jäänyt eniten mieleen. Nimiä en halua kertoa.

1. Ennustus

Ensimmäistä kertaa menin ennustajalle noin 11 vuotta sitten. Hankin sitä varten kaveriltani lainaan sellaisen vanhan aikaisen nauhoittavan nauhurin, jotta varmasti pystyn ennustukseen palaamaan myöhemmin. Hän oli vanhahko nainen joka otti hotellissa vastaan. Hän poltteli sikaria samalla kun katseli pelikorttejaan. Olin siellä reilut puoli tuntia ja se maksoi 50,- euroa. Minua jännitti, sillä olihan se ensimmäinen kerta moisessa tapahtumassa. Hyvin pitivät ennustukset paikkansa. Kirjoitin myöhemmin kaikki tarkkaan muistiin nauhuriltani ja minulla taitaa olla vieläkin muistio jossain tallessa. Hän ennusti minulle neljää lasta. Vielä ei ole tullut ensimmäistäkään.

2. ja 3. ennustus

Eräällä tarot- tulkitsijalla olen käynyt kaksi kertaa. Hän ottaa vastaan pienessä suloisessa keittiössään ja tarjoilee aina kupposen kahvia. Ensimmäinen kerta oli oikea elämys ja olin muutenkin niin innoissani näistä korteista, sillä hän käyttää nimenomaan tarot- kortteja. Toinen kerta oli minulle vähän pettymys, sillä menin sanomaan hänelle että opiskelen itsekin kortteja ja se jotenkin vei hohdon pois. Ehkä se teki hänelle myös erilaisen tunnelman tulkita niitä, koska olinkin eri tavalla kiinnostunut korteista kuin aikaisemmin. Eräs ystäväni käy hänellä säännöllisesti. Pitäisiköhän minunkin vielä kerran kokeilla?

4., 5. ja 6. ennustus

Kolmessa eri energiahoidossa olen ollut myös. Ne olivat kaikki kovin erilaisia. Ensimmäinen energiahoito oli oikeastaan vähän ahdistava kokemus. Minun ympärilläni on ollut kuulemma jopa pedofiliaa, mutta rakastavat ihmiset ovat pitäneet huolta minusta. Tunnelukkoja oli paljon ja olen ehdottomasti vanha sielu. Vanhat sielut pukeutuvat mustiin.

Toinen energiahoito oli huomattavasti kevyempi versio. Makasin hoitopöydällä ja tunsin miten lämmin aalto meni kehoni läpi. Minussa nähtiin luonnonenergiaa hyvin hyvin paljon ja juttelimme yksisarvisista.

Kolmas energiahoito oli pitkä sessio ja mielenkiintoinen kokemus. Siitä voisin kirjoittaa vaikka kokonaisen postauksen ja se on vaikuttanut elämääni vieläkin, positiivisella tavalla. Hän nimittäin näki silloin tulevan mieheni ja minä kyseenalaistin sen.

7. ennustus

Kävin eräällä ennustajalla työkaverini innoittamana. Menimme sinne yhdessä. Hän käytti tavallisia pelikortteja. En oikeastaan muista oikein mitään tuosta ennustuksesta. Äitisuhteeseeni hän palasi. Ristiverinen mies vilahti jossakin.

8. ennustus

Tämä ei oikeastaan ollut ennustus, mutta kävin tarot- meditaatiossa. Se oli ihan mielenkiintoinen kokemus.

Näin ollen minulle on ennustettu monen monta kertaa. Moni on paikkansa pitänyt ja moni on jäänyt pitämättä, tai tulematta. Itsekin opettelen läpi elämäni ennustamaan tarot- korteista. Ne kyllä näyttävät kaikenlaista, kunhan itse vaan hoksaa. Ja siinä sitä opiskelusarkaa riittää :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)