perjantai 10. marraskuuta 2017

Viikonloppu näkyvissä!

Huomenta!

Tänään tätä: EXERCISE



Juokse, kävele, ui tai muulla tavoin liikuta kehoasi. Se antaa sinulle enemmän energiaa ja hyvää oloa.
Harjoittelu auttaa sinua hengittämään syvään, mikä taas kehosi tuntemaan olevansa hereillä ja elossa. Syvähengittäminen voi tuoda mukanaan uusia ideoita tai vastauksia kysymyksiisi. Tämä kortti kehottaa sinua harjoittelemaan useammin niin saat vietyä elämäsi uudelle tasolle.
Joskus sinua ei varmastikaan huvita liikkua koska olet väsynyt, pitkästynyt tai kiireinen. Tällöin pienikin aktiviteetti voi auttaa sinua voimaan paremmin. Liikkuminen auttaa myös nukkumaan paremmin. Liikkuminen on hauskempaa ystävän tai vaikkapa koiran kanssa. Liiku joka päivä jotenkin!
***

No tätä olen toteuttanut! Olen löytänyt itselleni lenkkikaverin, ystäväni, ja hänen kanssaan yritämme lenkkeillä ainakin kerran viikossa. Se on mukavaa. Olin toissapäivänä kovin kovin väsynyt, mutta päätin lähteä hänen kanssaan lenkille. Se kyllä kannatti. Menin suoraan töistä. Olo oli todella mahtava sen jälkeen. Suosittelen! Ja huvittavinta tässäkin oli, että olin valmis jo oikomaan reittiä, kun olin tosiaan ihan loppu...mutta niin me vaan käveltiin koko lenkki ja olo kyllä parani sen jälkeen. Eikä se koirankaan puuttuminen tunnu niin pahalta, kun on ystävä vieressä. Muutenkin huomaan, että aika parantaa tässäkin haavat.
Vielä on kuitenkin haasteita. Minun PITÄISI enemmän harrastaa ns. hikiliikuntaa. Siis jumppaa, kuntosalia, ihan mitä vaan ryhmäliikuntatuntia tai vaikka spinningiä. Se saisi kroppani todella heräämään. Sitä odotellessa...


Reipasta perjantaita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)