keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Kosminen yksinäisyys

Olen viettänyt eilisen päivän kosmisessa yksinäisyydessä. Olen nukkunut. En tiedä onko täällä muita, mutta minä kärsin ajoittain ylenpalttisesta nukkumisesta. Se tarkoittaa sitä, kun töiden jälkeen tulee kotiin, syö ja istahtaa sohvalle niin jo alkaa nukuttamaan. Laitoin Grace Kelly- elokuvan päälle ja ei aikaakaan kun livahdin torkkupeiton alle ja lopulta siirryin sohvalta sänkyyn - nukkumaan. Kello oli ehkä jotain 18.00 tässä vaiheessa.

Klo 22.15 heräsin tunkkaiseen oloon. Meikit ovat edelleen naamassa ja samat, aamulla laitetut nyt jo likaiset sukat jalassa. Mietin jaksanko edes nousta, vai annanko olla vaan. Nousin kuitenkin pesulle ja ei muuta kun uudestaan petiin. Tässä vaiheessa pohdin, meneekö nyt valvomiseksi...kun koko illan olen nukkunut. Mutta ei.

Heräsin kellon soittoon klo 5.30. Silmät seisovat päässä. Muuttuuko persoonallisuuteni? Aamukahvia ja päivän lehti. Näin porvarit tekevät - ajattelin ja avasin aamun lehden vinosti hymyillen. Joskus, aikoja sitten minulle tuli aamun lehti kestotilauksena. Nykyään tämä on ilmaislehti jonka joku porvarikaverini saa lahjoitettua minulle määräajaksi ilmaiseksi.

Mikä nautinto selata lehteä ilman kiirettä. Olenhan laittanut kellon herättämään varhain, jotta ehdin varmasti kaiken oleellisen ennen töihin lähtöä - kuten tämän blogin kirjoittamisen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)