keskiviikko 20. toukokuuta 2020

Mökkikautta odotellessa....

Teinpä taas kaksi sivua ajatuksella. Kas tässä, olkaa hyvät:

Tämä sivu sai alkunsa tuosta herkullisesta vadelmakakusta. Tämän jälkeen lisäsin tuon söpön ruskeasilmäisen kokki- miehen ja loput tulivatkin itsestään. Tahdon rakastella sinua- laulua olen nuoruudessa kuullut enemmän kuin tarpeeksi. Ensin Pelle Miljoonan versiona - vai mikä se oli- ja tämän jälkeen Miran versiona - enemmän Rantarock- tyyliin. Jälkeenpäin huomasin että nuo orastavat parsat ovat kuin penikset konsanaan. Olkoonkin herkkää ja hetkellistä. Tätäkin tarvitaan.




Tämän sivun pohjana oli tuo kaunis ranskalainen maisemakuva. Sen jälkeen keräsin siihen kaikenlaista. Päikkärit ovat luksusta. Jos tämä pitää paikkansa, elämäni on yhtä luksusta. Nukuin noin 80% viikonpäivistä päikkäreitä. Saattaa olla että joka ikinen iltapäivä. Plaah! Totta, olen ylipainoinen ja siksi minua väsyttää. Kärsin siitä. Toisaalta olen aina ollut sitä mieltä että etelä- eurooppalaisten Siesta- aika sopii minulle. Ehkä minä olen syntynyt väärään maahan? Kotia on silti hyvä arvostaa. Tykkään vaaleanpunaisesta tällä hetkellä. Ihan hirveästi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)