maanantai 2. marraskuuta 2020

Elämäni aakkoset

 G

Geisha on yksi suosikkisuklaastani, voisi oikeastaan sanoa että yksi ylitse muiden. Nytkin minulla on geishalevy kotosalla kun taas pidän sitä ns. viimeistä ateriaa. Huomenna alkaa uusi elämä kun tänään en vielä pysty. Lapsena katsoin aina lastenohjelmia ja minulla oli aina geishapatukka suussa. Oliko siinä nyt 5 vai 6 palasta ja se oli kääritty sekä hopeapaperiin että siihen vaaleanpunaiseen. Ja kun se hopeapaperi osui hampaaseen, vihlaisi kovin.

Isä osti joka päivä kaljaa itselleen ja minulle suklaata. Olen vieläkin aikuisena suklaaholisti, jos sille päälle satun. Minun kaapeissani ei suklaat säily, eikä varsinkaan geisha.

Joskus nuorena haaveilin naimisiinmenosta. Ehkä ne juhlat eivät sitten olleet minua varten. Olisin halunnut polttareissani olla geisha.  Musta tukka ja vaalea iho. Olen katsonut myös Geishan muistelmat- elokuvan ja se oli kyllä ihan viihdyttävä.

Kohta taitaa olla taas Geishan aika. Nam.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)