torstai 19. marraskuuta 2020

Kirpputorilla.

Olen lomalla. Niinpä olin hyvissä ajoin aamulla parkkipaikalla kirpputorin edessä ja ehdin jopa seisoskelemaan siellä muiden syrjäytyneiden kanssa. Tältä minusta ainakin tuntui. Edessäni parveili kourallinen itäaasian kansalaisia ja he eivät tienneet minne olisivat menneet. Sitten siellä kulki yksi vanhempi nainen karttapallo kainalossaan. Aarteensa kullakin. No jaa, minulla oli maski kasvoilla ja huomasin suorastaan ärsyyntyväni toisista ihmisistä. Kuka milloinkin törötti edessä; kuten ne jättiläiset; mies ja nainen, isokokoisia molemmat ja selvästi jostain Georgiasta tai vastaavasta maasta. Mutta katsotaan nyt mitä löysin:

Tässä muutama löytöni:

Tämä iso ja punainen Martinexin sipulipurkki lähti mukaani pikkurahalla. Tuli ihan joulu mieleen, niin ihanan joulunpunainen tämä on.



Tässä taas tuikkukippoa hippasen isompi vihreä lasiesine olohuoneen pöydälle. Olen nyt hankkinut messinkiset olkkarin pöydät ja minulla on kova into saada siihen nimenomaan vihreitä kauniita esineitä. Tämä on nyt ensimmäinen. Värikään ei näytä niin hyvältä kuvassa, kuin mitä se todellisuudessa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)