keskiviikko 16. joulukuuta 2020

Prinsessa

 Huomenta!

MIEKKOJEN PRINSESSA

 

-avoin keskustelu, mullistavat muutokset, ristiriitojen kohtaaminen luovalla tavalla- pilvistä selkeyteen- mielialojen hallinta- kapina-
 
Prinsessa on matkalla kohti valoisampaa tulevaisuutta vihreässä puvussaan, jonka väri symboloi luovuutta. Hän tietää sisimmässään olevansa oikealla tiellä, eikä anna muiden mielipiteiden tai paheksunnan estää itseään. Prinsessan kapinallisuus synnyttää muissa mielenkuohuntaa ja moraalista närkästystä, mutta prinsessa tietää että hänen on kuunneltava omaa sisäistä ääntään. Hän suhtautuu ympäristöönsä välittömästi ja vilpittömästi ja ratkaisee eteensä tulevat ongelmat nuoruuden innolla. Energia on kevyttä, hän on kuin iloinen kulkuri, joka osaa nauttia elämästä. Kortti edustaa myös impulsiivisuutta, aktiivisuutta sekä uusien asioiden nopeaa omaksumista. Prinsessa on teräväkatseinen ja valmis ottamaan tilanteen vastaan sellaisena kuin se on. Hän ei ota arkisia ongelmia liian vakavasti.

Miekkojen Prinsessa kehottaa sinua nousemaan asioiden yläpuolelle, tekemään päätöksesi nopeasti sekä toimimaan tässä ja nyt. Kaikkiin asioihin ei tarvitse suhtautua kuoleman vakavasti. Arvosta parhaita puolia itsessäsi ja keskity ensin sellaisiin sinulle tärkeisiin asioihin, jotka on helppo ratkaista. Kun olet valmis, tulee sekin aika, kun voit käydä vaativimpien asioiden kimppuun. Älä aliarvioi kykyjäsi! Muista myös että nuorekkuus ei ole iästä kiinni!

"Ajatuksesi ja näkemyksesi saattavat ajoittain tuhota "pyhiä alttareita". Älä anna itsesi hautautua ilmassa lentäviin jätöksiin. Älä anna mielialojesi saada valtaa itsestäsi. Ole uskollinen todellisille ihanteillesi."

" Olen valmis ottamaan riskejä."

"Kapinani on positiivista, rakentavaa ja luovaa."

" En ota itseäni liian vakavasti."


***
No nyt kyllä osui ja upposi. 

Olen eilen vellonut sellaisessa itseinhon vallassa, jotta tänä aamuna tämä kortti on omiaan tuomaan minut pilvistä selkeyteen! Ja sellainen olo minulla onkin!!!Kaikki on vain omasta itsestä kiinni. Olen pulassa painoni kanssa. Olen saanut tästä kaikesta massasta tarpeekseni. Älkääkä naurako; olen valittanut tätä teille ennenkin, mutta sitten taas unohtanut. Mitään ei ole tapahtunut tähän asti pysyvästi eikä sitä uutta elämää ole alkanut. Se alkakoon nyt. Asenne kohdilleen!!!

Olen myös miettinyt paljon tuota mielialojen hallintaa, sillä minulla on ihan selvästi sellainen olo, että välillä en saa mitään tehtyä ja olo on kurja, välillä taas herään aikaisemmin kuin pitäisi ja olen yhtä hymyä jos näin sarkastisesti voin sanoa. On päiviä ja päiviä. Olisipa aina yhtä hymyn aihetta <3 Olen mielialojeni orja! 

Eilen olin TODELLA väsynyt ja töiden jälkeen nukuin 3h päiväunet. Sitä ennen ahdoin itseni täyteen ruisleipää. Sitä ennen olin ollut ikävällä tuulella työkavereilleni. Sitten lähdimme vesisateessa ostamaan meille ja mummolleni joulukuuset. Vettä satoi kaatamalla ja pelkäsin että sairastun flunssaan ja joudun koronatestiin. Olin jotenkin surullinen ja väsynyt kaikesta että päätin palkita itseni Fazerina- suklaalevyllä ja sen sitten mussutin illalla Netflixin lomassa. Huomasin, tajusin, ymmärsin että syön tunteisiini. Eli aina kun tulee ikävä olo, on lähdettävä ulos kävelylle tai tehtävä jotain muuta jotta suu pysyy supussa. Joka ilta syön herkkuja ja päätän että tämä on viimeinen kerta. Aamulla on täynnä tarmoa ja iltapäivällä suuren nälän äärellä syön taas kaapit tyhjiksi. Näin se menee. Tai on mennyt.

ÄLÄ ALIARVIOI KYKYJÄSI!

Usko itseesi! Sinä pystyt! Niin moni muukin on pystynyt!

Ihanaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)