maanantai 20. kesäkuuta 2022

Kesäraapale

Rahalla saa ja aasilla pääsee.

Olen itse tienannut joka pennin. Olen tienannut työnteolla, raatamalla niska limassa kuten työkaverini totesi. Olen tienannut myös menettämällä jotain rakasta ja ainutkertaista. Siispä tiedän, että raha ei tuo onnea, se helpottaa elämää.

Tämä tienaaminen on turvannut elämäni ja se turvaa elämäni loppuun saakka. Näin uskon, luisti suksi sitten taikka ei. Viimeaikoina ei ole luistanut juttu eikä myöskään suksi.  

Joka kuukausi lahjoitan eläinsuojeluyhdistyksille pienet summat rahaa. Koen että se on tarpeellista ja minulla on varaa siihen. Minulla on ollut kummityttö Sri Lankassa ja kummiaasi Englannissa, mutta ei ole enää.

Jos voisin, hoitaisin kaltoinkohdeltuja aaseja lopun elämäni. 

***

BLOGitse aloitti kesäraapaleet ja antoi muutamia sanoja, joita voi käyttää. 

Kesäraapale 3 sanat:  LUISTAA, TIENATA, LAHJOITTAA, TURVATA

 

1 kommentti:

  1. Raha ei todellakaan tuo onnea, mutta helpottaa toisinaan elämää kummasti.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)