sunnuntai 10. heinäkuuta 2022

Sunnuntai...

 Huomenta!

Tänään MIEKKOJEN HOVIPOIKA


" Joku joka on oppimassa jotain uusia idoita, systeemejä tai kommunikaation keinoja."

***

Tämä olikin osuva kortti tähän hetkeen. Olen nimittäin mukana positiivisen vuorovaikutuksen kurssilla ja toivon että sieltä tarttuisi kaikkea mukavaa matkaan. Nyt siis opin uusia kommunikaation keinoja. Olen ollut aina jotenkin huono tällaisessa. Olen jotenkin niin aito, yksioikoinen ja impulsiivinen että en ole ajatellutkaan esim. sitä, että keskustelua voi johdatella jne. Olen aina keskustellut vain omana itsenäni ja nyt siis tarkoitus olisikin oppia keskustelemaan vielä fiksummin ja paremmin. Heh, tämä on kyllä jännää. Katsotaan miten käy. 

Vaikka olen lomalla, ovat työasiat vaivanneet minua paljon. Olen nähnyt unta siitä, että minua on pyydetty vanhaan työpaikkaani takaisin. Olen harkinnut mutta kieltäytynyt. Muistan silti, että joku jännä veto ja viehtymys siihenkin työpaikkaan oli. Tämän lisäksi olen nähnyt unia nykyisestä työpaikastani ja olen miettinyt ja vatvonut kaikkea negatiivista, mitä on tullut vastaan työkavereilta, pomolta tai asiakkailta. Voi voi, ikävä juttu. Kunpa pääsisin nyt tähän lomamoodiin takaisin! Minulla on lomaa vielä jäljellä kolmisen viikkoa, joten eiköhän tästä tunnelmaan päästä ja unohdan nuo kaikenmaailman työasiat. Keles.

Mukavaa päivänjatkoa sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)