tiistai 27. maaliskuuta 2018

Tiistain turinat

Huomenta!

Tämän päivän teemana on GRANDPARENT


Grandparent – Isovanhempi

Sinulla on erityislaatuinen side isovanhempaasi, eikä sitä voi koskaan katkaista. Isovanhempasi rakastaa sinua erityisen paljon, ja heidän rakkautensa auttaa sinua juuri nyt. Isovanhempasi haluaa auttaa sinua, ja jos haluat ottaa avun vastaan, niin pyydä. Paras tapa auttaa isovanhempaasi on olla iloinen ja terve. Pidä hyvää huolta itsestäsi, tee asiat oikein ja teet isovanhempasi kaikella tavalla ylpeäksi.

***
Näinhän se on. Ole iloinen ja terve! Minä olen saanut pitää isoäitini vielä näinkin kauan. Hän on jo yli 90- vuotias ja voi ikäisekseen hyvin. Muut isovanhempani olen menettänyt tuonpuoleiseen vähitellen. Isoisäni menetin ollessani 10- vuotias - muistaakseni. Hän jäi minulle aina vähän etäiseksi, mutta jotain hataria muistikuvia minulla hänestä on. Isoäitini menetin muutama vuosi sitten, samoin toisen isoisäni. Niinpä minulla on elossa vielä isoäitini isän puolelta. Olen pyrkinyt käymään isoäitini luona kylässä kerran viikossa ellen useamminkin. Välimatkaa meillä on noin 30 km joten se ei ole paljon. Hän on melko yksinäinen, sillä kaikki hänen kaverinsa ovat kuolleet. Ihmekös tuo, kun ikää on jo noin paljon?
 
Upeaa päivää Sinulle ja muistetaan isovanhempiamme, missä he ikinä ovatkaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)