torstai 29. maaliskuuta 2018

Treeniä!

Huomenta!

Tänään kiirastorstaina teemana on EXERCISE

 
"Juokse, kävele, ui tai muulla tavoin liikuta kehoasi. Se antaa sinulle enemmän energiaa ja hyvää oloa. Harjoittelu auttaa sinua hengittämään syvään, mikä taas kehosi tuntemaan olevansa hereillä ja elossa. Syvähengittäminen voi tuoda mukanaan uusia ideoita tai vastauksia kysym yksiisi. Tämä kortti kehottaa sinua harjoittelemaan useammin niin saat vietyä elämäsi uudelle tasolle.
Joskus sinua ei varmastikaan huvita liikkua koska olet väsynyt, pitkästynyt tai kiireinen. Tällöin pienikin aktiviteetti voi auttaa sinua voimaan paremmin. Liikkuminen auttaa myös nukkumaan paremmin. Liikkuminen on hauskempaa ystävän tai vaikkapa koiran kanssa. Liiku joka päivä jotenkin!"
***

Tämä on niin totta. Niin totta niin totta niin totta. Olen kertonut ystävilleni, miten olen totaalisesti passivoitunut koirani Vilin kuoleman jälkeen. Siitä on nyt 8 kk aikaa. Olen tottunut reilut 10 vuotta lenkkeilemään joka päivä koiran kanssa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta aina olen liikkunut.  Joka päivä. Enää ei huvita - yksin. Nytkin on ollut ihania aurinkoisia päiviä ja lähes joka päivä olen kinunnut jotain kaveriani mukaan, kukaan ei lähde, ketään ei kiinnosta. Ihmisillä on muutankin tekemistä kuin kävellä. Eihän minulla koiran aikaakaan ole ihmiskavereita ollut lenkillä mukana. Ihan kahdestaan koiran kanssa mentiin ja se oli ihanaa. No, nyt olisi koiran mentävä aukko.

Ah ihanaa, vapaapäivät odottavat! Tänään vielä pitkä vuoro töissä ja sitten kutsuu FREEDOM! Olen onnellinen!

Liikunnallista päivää Sinulle!

3 kommenttia:

  1. Sama täällä, huono olen liikkumaan. Hyvää Helatorstaita sinulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kamalaa.. mulla on päivätkin sekaisin, tarkoitin kiirastorstaita♥

      Poista
    2. Kiitos samoin Tuta <3 Ihanaa pääsiäisen aikaa sinulle <3

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)