tiistai 18. joulukuuta 2018

Harjoitellaan!

Huomenta!

Tänään PRACTICE



"Paras tapa oppia olemaan hyvä jossakin, on harjoitella, harjoitella ja harjoitella, kunnes onnistut. Harjoitellessasi joinain päivinä tunnet itsesi vahvemmaksi kuin toisina ja huomaat, että taitosi paranevat mitä enemmän niitä käytät. Muista siis olla kärsivällinen. Tulet myös nauttimaan itsestäsi enemmän kehittyessäsi ja oppiessasi uusia taitoja."

***

Mitäkö pitäisi harjoitella? Minun pitäisi harjoitella sellaista taitoa, että en ime jokaista poikkipuolista sanaa itseeni. Etten ihan jokaisesta asiasta ottaisi itseeni, etten loukkaantuisi ihan jokaisesta asiasta ja etten varsinkaan jäisi niitä jälkikäteen vatvomaan.

Kerroinkin teille, miten minä sain sen ystävän sunnuntaina kylään. Hän tuli meille ensimmäistä kertaa juuri sen pienen joulupussukan kanssa, mistä jo kerroinkin. Mutta voitteko kuvitella miten mukavan tapaamisen kävi. Hän arvosteli kovaan ääneen kotiani, lemmikkikissaani ja jopa Maljojen Ritaria...Hän saneli miten minun pitäisi elämääni elää ja miten minun ei ainakaan pitäisi elää. Hän jopa mietti mistä minä löytäisin uuden miehen, vaikka en ole missään vaiheessa sanonut että haluaisin erota. Minä kyllä otin tuosta itseeni. Vaikka olemme kavereita keskenämme, silti kun toinen tulee ensimmäistä kertaa meille kylään, en kyllä itse olisi tuollaiseen paasaamiseen alkanut. Ehkä hänellä ei ollut lääkitys kohdallaan. Ja siis tämä tapahtui kahteen kertaan. Minäkin provosoiduin hänen sanoistaan ja hetken jo kuvittelin että kärrään koko rouvan takaisin linja-autoasemalle...En vaan voi tuotakaan ymmärtää. Ehkä minun ei tarvitse! Hullu ämmä!

Töissäkin tapahtui eilen kaikenlaista, mutta en jaksa alkaa niistä enää vatvomaan. Tämä aamu on alkanut muutenkin nyt niin negatiivisesti että oksat pois.

Kaikesta huolimatta, upeaa päivää Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)