maanantai 9. joulukuuta 2019

Maanantai......

Huomenta!

Tänään MALJOJEN KUNINGATAR

 
- Tunteet sopusoinnussa terveen järjen kanssa
- luovuutta, joka on myös tuottavaa
- älykkyyttä, joka yhdistyy lämpimään tunteeseen
- harmonia - ja kyky yhdistää taiteellisuus ja reaalimaailman menestys
- kauneuden ja taiteen rakkaus


***
Olen ollut viime päivinä hermoromahduksen partaalla. Minulla on sellainen vika, että kun olen suurten päätösten keskellä, tunnen suurta päättämättömyyttä ja lamaannun. En saa mitään tehdyksi ja kaikki energia virtaa yleiseen pahanolon tunteeseen ja päättämättömyyteen. Lopulta romahdan ja purskahdan itkuun. Onko tämä sitä kosmista yksinäisyyttä?

Aiomme ostaa uuden kodin. Elämäni ensimmäistä kertaa otan ison lainan ja vieläpä miehen kanssa puoliksi. Tuleeko siitäkään kuule yhtään mitään? Minulla, jonka on vaikea luottaa keneenkään, on suuria vaikeuksia. Olen aina omistanut kaiken ja kaikki on ollut vain minun. Nyt minun pitää jakaa se toisen kanssa ja vieläpä luottaa siihen että toinenkin on tosissaan. Minä hoidan oman tonttini, mutta hoitaako hän omansa? Olisiko nämä asiat pitänyt miettiä loppuun asti ajat sitten? Olenko lähtenyt soitellen sotaan?

Elämä kyllä kantaa. Elämä ottaa. Uskon että kaikki kääntyy parhain päin. Voi elämän kevät...Onneksi nyt olen kuitenkin jotenkin järjissäni, sillä minä olen lähdössä tänään töihin. Eilen illalla ajattelin että ei tule mitään ja yöllä kun valvoin, ajattelin että ei tule mitään. Nyt sitten tässä aamukahvin äärellä kaikki tuntuukin olevan taas vähän paremmin.

Eilen illalla juttelin kaverini kanssa hieman hyvinvoinnista ja laihdutuksesta. Hän sanoi että keskitytään omaan hyvinvointiin eikä laihdutukseen! Totta joka sana! Niinhän se pitää tehdä. Sanoin että minun hyvinvointini alkaa siitä, kun juon aamukahvia ja saan lukea aamun sanomat. Ihanaa. Tilasin nimittäin sanomalehden itselleni aamuksi. Ihan niinkuin ennen vanhaan.

Nyt jatkan aamun puuhia.

Upeaa päivän jatkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)