maanantai 30. joulukuuta 2019

Krapu viikko 1.

Katson sineen taivaan...ei kun katson vuoden 2020 ikkunaan ja haluan aloittaa hyvinvoinnin harrastamisen. Näen ikkunasta uudistuneen, onnellisen itseni. Haluan laihtua ja muuttaa koko elämäni.

Olen jo vanha. Keski- ikäinen. En enää sellainen kaksikymppinen, että olen puoli päivää syömättä niin olen laihtunut. Yli 40- vuotiaana alkaa kuulemma lihasvoima kadota. Pitäisi sitä ja pitäisi tätä. Ole armollinen itsellesi. Mutta älä ole liikaa. Vaadi itseltäsi myös jotain. Syö useasti päivässä. Vältä hiilareita. Syö kaikkea mutta vähän. Lisää arkiliikuntaa. Salilla on käytävä monta kertaa viikossa. Kävele. Hulaa. Laske kaloreita. Mitään mittaamisia ei tarvita.

Voi elämä näitä ohjeita. Mitä minä teen?

Parasta olla syömättä.

***

Viikon 01 krapu olisi tarkoitus sisältää seuraavat kolme sanaa: ikkuna, vanha, laihtua

Muita krapuja täällä: Krapulista

6 kommenttia:

  1. Ohjeita ja oppaita löytyy kyllä, mutta ehkä maalaisjärki on paras :)

    VastaaPoista
  2. Kohtuus kaikessa, se vanha viisaus pätee vielä :)
    Hyvää Tulevaa Vuotta 2020!

    VastaaPoista
  3. Ei kait syömättä voi olla tai sitten kun oppii olemaan syömättä, käy kuten kuululle hevoselle, kuolee.
    Keskitie taitaa olla kultaisin tässäkin asiassa, joskus on vaan paha pysytellä keskisellä.

    VastaaPoista
  4. Juupa juu, voi elämä! Tänä aamuna kävin puntarilla pitkästä aikaa. Olen lihonut takaisin ne kesällä hävinneet kaksi kiloa. Seilaa ees taas. Katsotaan miten meille ensi vuonna käy - Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  5. Juu ohjeita ja tietoa on mutta mutta mutta...
    Onneksi kohta on taas arki ja järki palaa :) Käyn puntarilla vasta parin viikon kuluttua, olen armollinen itselleni :)

    VastaaPoista
  6. Niinpä, kamalasti vaatimuksia.
    Vaan päivä kerrallaan ja se mahdollisimman mukavasti, se riittää.

    Mukavaa alkanutta vuotta!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)