sunnuntai 27. lokakuuta 2019

Viikon 44. krapu

Hörppäsin aamulla tekemääni punaherukkamehua. Ai että se oli hyvää. Join sen kauniista Kekri- lasista jolloin kaunis väri kuulsi Kekrin rosoista pintaa vasten. Minulla on mehun keitossa ihan oma tekniikka, mutta siitä joskus enemmän.

Prosessoin Hilkan eilen illalla pois elämästäni. Hän ei ole enää haitallinen minulle. Käsittelin hänen kanssaan eilen iänikuisia asioita ja riitahan siitä tuli. Se oli oikea prosessointi!  Jos toinen ei ajattele muuta kuin itseään, niin parempi todellakin käsitellä asiat siten, että hän ei ole minulle enää harmiksi. Tätä sanotaan rajojen vetämiseksi. Hilkka on teknisesti energiasyöppö.

Otan toisenkin lasillinen tätä maukasta puhdasta punaista luonnontuotetta. Olo on ihanan kevyt. Huoleton.


__________________________________________________________________________
Viikon 44 krapu olisi tarkoitus sisältää seuraavat kolme sanaa: tekniikka, käsittely, prosessointi
 

Muita krapuja löydät täältä: Krapuja

7 kommenttia:

  1. Tuollaisia prosesseja on tullut tehtyä tässä vuosien varrella. Energisyöppöjä ei jaksa enää kantaa mukanaan.

    Voin aivan nähdä tuon kauniin punaisen mehun Kekri-lasissa!

    VastaaPoista
  2. Punaherukkamehusta tulee lapsuus mummolassa mieleen. Siellä poimittiin punaherukoita pensaasta ja mummo teki niistä mehua. :)

    Hyvä, että lähetit Hilkan matkoihin. Joskus on parempi hankkiutua eroon ihmisistä, jos tuottavat vain harmia ja hankaloittavat omaa oloa. Olen itsekin heivannut sellaiset elämästäni. On huomattavasti helpompi hengittää!

    VastaaPoista
  3. Tutulta tuntui. Samanlaisia energiasyöppöjä on jäänyt matkan varrelle minullakin.

    VastaaPoista
  4. Omatekemä mehu on niin herkkua. Tietää just, mitä aineita siinä on, eikä vaan tekomakuja.
    Minä olen vissiin oppinut karsimaan lähipiiristäni ne jotka eivät anna, vaan nyhtävät. Koetan itse myös muistaa, että ystävyys on molemminpuolista antamista ja vastaanottamista.

    VastaaPoista
  5. Omatekoiset on herkkua. Olen martta ja meillä on mottona: Elämä on parasta itse tehtynä!

    VastaaPoista
  6. Vautsi miten mainio! Tuommoiset hilkat pitääkin prosessoida elämästä pois!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)