tiistai 22. lokakuuta 2019

Viisaus

Huomenta!

Tänään korteista nousee VIISAUTTA!



Sinua pyydetään kuuntelemaan sisäistä viisauttasi ja toimimaan arvokkaasti jossakin elämäsi tilanteessa. Pyydä yksisarvisia auttamaan sinua, niin ne opastavat ja tukevat sinua.

Voimalause: Toimin tänään viisaasti.

***
Hmmm...taidan tietää mihin tämä omalla kohdallani viittaa. Minun on aina ollut vaikea pyytää jotakin. En tiedä mistä se johtuu, inhottaa kaikenlainen pyytely ja aneleminen. Nyt minua on monta viikkoa ärsyttänyt muutaman vapaapäivän pyytäminen pomolta. Olen pyytänyt niitä vapaita aikaisemmin vain sähköisesti. Mutta sain siitä palautetta...ja tiedän että pieni lomamatkani osuu erittäin inhottavaan kohtaan, mutta matka on jo ostettu ja maksettu. Niinpä minulla on kaksi vaihtoehtoa. Sairastun sopivasti ja teen veemäiset temput työkavereille vai pyydän hampaat irvessä pomolta vapaata ja toivon että ne vapaat tulee. Sen jälkeen on nimittäin noloa sairastua. Niinpä yksisarviset kehottavat minua nyt toimimaan viisaasti. Sen teen.

Upeaa, viisasta päivän jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)