keskiviikko 3. kesäkuuta 2020

Kaalipataa pataan

Muistan, miten kerran laitoin tähän postaukseen aikataulua, mitä olen tehnyt päivän aikana. Olen myös selvittänyt jonkun päivän rahankäyttöni. On jotenkin mukavaa listata kaikenlaista. Olen listahirmu.
Toisaalta elämänhallintani on niin ja näin. Nyt kun olen lomalla, yritän tehdä jotain järkevää ruokaa joka päivä. Se on minulle ihan oikeasti haaste, sillä pystyn elämään välipaloilla monta päivää.

Äsken tein kaalipataa.

KESÄINEN KAALIPATA:

Suikaloin pienen kaalin, 1 sipulin ja 1 kevätsipulin varsineen.
Paistoin jauhelihan tilkassa öljyä pannulla ja laitoin jauhelihan syrjään. Maustoin jauhelihan suolalla ja pippurilla.
Kuullotin kaalia ja sipulit noin 10 min ajan käännellen pannulla. Sitten lisäsin jauhelihat ja laitoin vielä mausteeksi 3 rkl hunajaa, sekä timjamia ja meiramia maun mukaan. Haudutin kannen alla välillä käännellen noin 15-20 minuuttia.
Ja sitten syömään.


Ja oli kyllä ihan hyvää! Helppoa ja hyvää. Suosittelen.

Mitähän huomenna? :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)