keskiviikko 10. heinäkuuta 2024

Kesäkuulumisia

 Hei!

Edellisestä postauksestani on neljä päivää. Linnut laulavat ja aurinko paistaa kun päätän taas kirjoittaa tänne jotakin. 

Pientä muutosta on tapahtunut. Olen liikkunut, edes vähäsen. Siitä on tullut mukava olo, joten se kyllä kannattaa. Kirjoitan tietenkin joka kilometrin muistiin, lasken kävelykertoja. Puntaristani on patterit loppu, pitänee ostaa uusi. Se on sellainen pyöreä ja lättänä - en koskaan muista mikä se "koodi" oli joten ostaminen on aina yhtä v- mäistä. Miksi pattereita ei voi olla vain yhtä kokoa? Siitä tulikin mieleeni hajonnut vedenkeitin. En onneksi tarvitse sitä kovin usein, mutta jonkinlainen sellainenkin pitää hankkia. 

Nyt tämä on tajunnanvirtaa. On hyvä kirjoittaa kaikkea mitä mieleen putkahtaa. Pitkästä aikaa grillasimme eilen Maljojen Ritarin kanssa. Ruokaa oli vaikka kahdelle kymmenelle, mutta mukavaa oli grillaus ja siitä tulikin mieleeni että kaasupullo pitää vaihtaa. Meillä on niitä yhteensä kolme. Kaksi kokonaista ja yksi puolikas. Osa on jo tyhjiä. 

Matot odottavat pesijäänsä. Vaikka kepeät kesäpäivät ovat tässä menossa, niin silti mieleni valtaa välillä totaalinen masennus. Annan itkun tulla ja annan sen mennä. Mitä minä itken? Kosmista yksinäisyyttä. Minun täytyy tunnustaa että olen iskostanut päähäni sellaista mantraa, kuten "ennen kaikki oli paremmin." Tai että "elämäni parhaimmat vuodet ovat takanapäin." Tai että "kaikki rakkaani ovat kuolleet ja vain minä olen jäljellä." Tämän lisäksi Maljojen Ritarin naama kyllästyttää ja jutut kyllästyttää, mutta se kuulunee asiaan kun on ollut ikuisuuden yhdessä. Tämä on juuri sitä mielialojen vaihtelua; välillä kaikki on hyvin, välillä taas ei. Ja kenenkä muuhun sitä peilaan kuin MR sillä hän tässä minua lähinnä on....

Mutta tämä on minun elämääni ja sitä minun on nyt opeteltava elämään.Olen vähän innostunut Glowbookin tekemisestä taas. Huomaan, että materiat alkavat loppumaan, mutta aina jostain jotain löytyy. Tein tuossa äsken kolmen kortin kuvion. Lähitulevaisuus on tässä:

LANTTIEN 3. TOIMINTA

  

"Työ, raadanta, vähittäinen prosessi, velvollisuus itseä kohtaan; itseluottamus."

  Tämä kortti viittaa koko energiasi hyödyntämiseen aina, kun velvollisuutesi on toimia. Olet halukas ottamaan hoitaaksesi vaikeitakin tehtäviä - velvollisuuden tunne tulee sisältäsi. Tähän tarvitaan koko olemustasi. Koko energiasi täydellinen sitoutuminen on nyt tarpeen. Kolme pyörää symboloivat ruumista, mieltä ja henkeä. Mitään näistä kolmesta ei voi jättää ulkopuolelle. Näkyviä tuloksia syntyy vain siten, että niitä käytetään yhdessä ja tasapainoisella tavalla - tätä symboloi kortissa oleva kristallipyrämidi. Yhteinen päämäärä yhdistää eritasoiset energiat.

Jokin tilanne vaatii sinulta valmiutta tehdä lujasti töitä. Sitoudu siihen täydellisesti, se on sen arvoista!

Millä elämäsi alueilla pidättelet vielä itseäsi? Millä alueilla voisit antaa itsestäsi enemmän?

Olen nyt valmis antamaan kaiken ja ottamaan vastaan kaiken.

***

Olen tähän erittäin tyytyväinen, sillä juuri tätä minä elämääni kaipaan. Itseluottamusta ja toimintaa. Nyt lähden joko mattopyykille tai lenkille. Kiitos että olet. Ihanaa päivää Sinulle!


2 kommenttia:

  1. Mukavaa mattopyykkipäivää. Mikään ei tuoksu niin hyvälle kuin puhtaat varsinkin mäntysuopalla pestyt matot.

    VastaaPoista
  2. En sitten kyennytkään...mutta totta puhut, työ tekijäänsä palkitsee.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)