keskiviikko 17. heinäkuuta 2024

Kesäkuulumisia

 Hei!

Viimeisistä kuulumisista onkin kulunut taas melkein viikko. Pitänee sanoa että jotain piristystä on tapahtunut ja hyvä niin. Olen heittänyt talviturkkini pois ja nauttinut uimisen tuomasta tunteesta. Vesi on ihana elementti. Olen uinut nimenomaan meressä ja kokeillut nyt kolmea eri uimarantaa. 

Kävelyllekin olen päässyt pari kertaa ja lisää on vielä luvassa. 

Olen itselleni armollinen, sillä olen saanut levätä kuten kehoni ja mieleni on vaatinut. En koe tästä lepäilystä enää syyllisyyttä tai ajattele, että loma on mennyt piloille. Ei se ole. Kaikki on mukavaa ja rauhallista. Juttelin erään ystäväni kanssa niin hänkin kertoi että on nukkunut tosi paljon lomalla, meitä on siis muitakin. Ja hän ajatteli että onneksi hän on saanut nyt levätä. Hyvä oivallus!

Toisaalta, en kyllä jaksaisi sitäkään miten taas serkkuni sanoi - ei ole paljon lomalla telkkaria katsottu kun on aina vaan menty. Apua! En minä jaksaisi. Mutta kukin taplatkoon tyylillään. Ja hänellä on jälkikasvua, lasten kanssa on mentävä, satoi tai paistoi! Heh heh.

12 lomapäivää on vielä jäljellä. En millään haluaisi laskea sillä tuntuu että aika menee sitä nopeammin, mitä enemmän lasken. Kunpa aika pysähtyisi!

Nostin vielä uudesta HENKIELÄIMET- korttipakasta kortin.

Sieltä tulla tupsahti Kanadanhirvi.

Juhli saavutuksiasi nöyrästi.

Sinut on kruunattu menestyksellä.

Vahvat voimat ohjaavat sinua.

Kykysi voittaa haasteita on rajaton.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)