lauantai 7. helmikuuta 2015

Huntu

Viimeksi minulla päivät vähän heittivät. Uskon siihen että tänään on 7. päivä ja aiheena huntu.

Saas nähdä pukeudunko minä koskaan elämässäni huntuun? Morsiushuntuun? Vuodet vierivät ja miehetkin ovat muutamaan kertaan vaihtuneet, mutta jotenkaan sitä ei tässä elämässä voi koskaan tietää varmaksi. Että meneekö sitä naimisiin, pääseekö sitä naimisiin? Vaikea sanoa. Jotkut ystäväni eivät koskaan halua naimisiin. En tiedä miksi? Minä olen sen verran konservatiivinen, että naimisiinmeno kyllä kelpaisi ja olenkin välillä vihjaillut Maljojen Ritarille sellaisesta sormeen laitettavasta esiineestä. Hienovaraisesti kylläkin :-)

Olen niin konservatiivinen, että miehen pitää kosia. Ehkä sitä saan sitten odotella hautaan saakka. Kuka tietää?

Huntu on kyllä mielestäni oikein kaunis asuste ja niin romanttinen.

Iloitsen suunnattomasti siitä, että rakas ystäväni on menossa ensi kesänä naimisiin. Mahtaako hän laittaa hunnun päähänsä?

Romanttista lauantaita, hunnulla tai ilman!

Lisätty klo 19.20...Niinpä sain tämän edellä mainitun ystävättäreni häihin kutsun tänään! Tarkan päivämäärän ja kellonajan...Kuin enteenä hänestä teille kerroin! Mahtavuutta! Hänellä on kenties huntu ensi kesänä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)