maanantai 7. toukokuuta 2018

Harjoittelun maanantai

Huomenta!

Tämän päivän teemana on EXERCISE
 
"Juokse, kävele, ui tai muulla tavoin liikuta kehoasi. Se antaa sinulle enemmän energiaa ja hyvää oloa. Harjoittelu auttaa sinua hengittämään syvään, mikä taas kehosi tuntemaan olevansa hereillä ja elossa. Syvähengittäminen voi tuoda mukanaan uusia ideoita tai vastauksia kysym yksiisi. Tämä kortti kehottaa sinua harjoittelemaan useammin niin saat vietyä elämäsi uudelle tasolle.
Joskus sinua ei varmastikaan huvita liikkua koska olet väsynyt, pitkästynyt tai kiireinen. Tällöin pienikin aktiviteetti voi auttaa sinua voimaan paremmin. Liikkuminen auttaa myös nukkumaan paremmin. Liikkuminen on hauskempaa ystävän tai vaikkapa koiran kanssa. Liiku joka päivä jotenkin!"
***

Kiitos yksisarviset. Tätä minä olen yrittänyt. Liikkua joka päivä jotenkin.
Ostin itselleni aktiivisuusmittarin, ja se kyllä hieman motivoi! Eilenkin olin pitkällä lenkillä ja näin matkallani koiria - ja kyykäärmeen. Hyi! Nekin ovat heränneet koloistaan.
Vaan nyt on niin kamala olo, flunssaa, yskää, päänsärkyä ja muuta kamalaa. Aion mennä lääkäriin noin tunnin päästä. 

Voikaa hyvin!

2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista! Minä olen sää ulkoilija. Jos on huono ja kylmä ilma niin en lähde ulos. Toisaalta -30 pakkasta niin lähden ulos ilolla, mutta nämä kevään koleat ja sateiset ilmat eivät ole minua varten.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)