sunnuntai 21. marraskuuta 2021

Kirpputorilla pitkästä aikaa!

Kävin tänään kirpputorilla! Tuntui siltä että siellä olin minä ja kaikki venäläiset. Joka kolmannessa loossissa oli joku huppupäinen collegehousuja käyttävä kyykistelemässä elektronisten laitteiden kimpussa. Meinasin ostaa eurolla askartelulastuja mutta tulin järkiini. Sen sijaan ostin kirkkaan Pentikin lasilautasen hintaan 1.50,- Minulla meni juuri tällä viikolla sellainen rikki. Tuossa oli uusi. Universumi lähetti sen minulle!

Tutkailin myös kaikenlaisia lyhtyjä, mutta kaikki saatavilla olevat olivat jotenkin synkkiä, kalliita, likaisia tai vastenmielisiä. 

Tarot-korttipakkakin oli kirjoineen myytävänä, mutta se oli sellaista sarjaa joka minulla on muistaakseni joskus ollut ja olen itsekin luopunut siitä. Hintaa oli vain 2.50,- joten ei ole hinnasta kiinni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)