sunnuntai 7. marraskuuta 2021

Pohdintoja

Tämän päiväinen yksisarviskortti SISKOT ja VELJET kts. edellinen postaukseni - toi mieleeni kaikenlaista. Olenkin kertonut teille jo tuhannesti, että minulla ei ole sisaruksia. Kävin eilen kyläilemässä yhden uuden ystäväni luona ja juttelimme tästä ainokaisuudesta. Hän on ainokainen ja niin on hänen miehensäkin. Siinä on kaksi yksinäistä löytäneet toisensa. Minä olin se kolmas ainokainen siellä vieraisilla. Mielenkiintoista. Onko se se kosminen yksinäisyys joka on jo syntyessään?

Kävin eilen haudallakin. Vein perheeni haudalle kynttilän. Jokaiselle yksi. Kaikkien näiden vuosien jälkeen se ei tuntunut enää NIIN pahalta kuin joskus aikaisemmin.  Nyt ruokin lintuja. Se on minulle tärkeää. Linnut ovat niin ihania otuksia jotka tuovat iloa elämään. Olen yrittänyt vähän siivota, tulppaanin sipuleista osa on vielä istuttamatta ja syksyn pihatyöt suuriltaosin tekemättä. On se jännää. Lisäksi olen katsonut MAID- nimistä sarjaa Netfliksistä. Se kertoo perheväkivallasta ja yksinhuoltajuudesta. Yllättävän hyvä sarja. Netflix suositteli sarjaa minulle. 

Mukavaa pyhäpäivää sinulle! 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)