maanantai 9. joulukuuta 2013

Sirpaleet tietävät onnea...

...sanotaan...

Minulla oli äsken ihana hetki, jota mieheni tuli todistamaan. Paketoin lahjoja eläinystävät ympärilläni. Kahvia oli kupposellinen vieressä. Miten kävikään? Se putosi pöydältä ja meni säpäleiksi. Minun lempparikahvimukini, siinä luki "Kaverille." Olen juonut siitä niin monet aamukahvit ja päiväkahvit ja ja ja...Olen saanut sen lahjaksi eräänä kesäpäivänä Rakkaalta Ystävältäni.

Toivottavasti tämä ei ollut mikään huono enne. Rakas Ystäväni nimittäin joutuu korkeimpien voimien käsiin huomenna ja toivon koko sydämestäni että kaikki menee hyvin. Nyt puhumme Suurista asioista.

Olen ystävystynyt häneen melkein 30 vuotta sitten. 30 vuotta! Sehän on melkein ihmisikä. Apua!

Lähetän hänelle paljon valoa ja enkeleitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)