tiistai 15. elokuuta 2017

Sinä tulet tietämään aamulla...

Huomenta!

Ah, miten ihanan salaperäinen kortti tänään tuleekaan:

You`ll Know in the Morning

 

"Aamulla herätessäsi sinulla on parempia ideoita mitä tehdä. Siihen saakka muista rentoutua. Yksi syy sille, että tunnet olosi epävarmaksi on se, että yrität löytää vastausta liian ahkerasti. Tällä hetkellä parasta mitä voit tehdä on luovuttaa ja rentoutua. Vastaus on jo odottamassa sinua, ja kun lopetat sen etsimisen, tulet tietämään mitä tehdä. Yön yli nukkuminen auttaa sinua löytämään parhaan vastauksen. Luota siihen, että löydät vastauksen aamulla. Se ei välttämättä ole koko vastaus, mutta se vähintäänkin johdattaa sinut oikealle polulle. Nuku hyvin" 
***
Huoh, miten helpottavaa. Olen tässä nyt kuumeisesti yrittänyt kaksi päivää etsiä ratkaisua erääseen asiaan, mutta en ole vielä löytänyt. JOSPA huomenna sitten jo tiedän <3 Eli nyt nautin tästä päivästä ja tästä hetkestä. Hiiteen kaikki maalliset asiat. Asiat tulevat järjestymään tavalla tai toisella. Jännittävää nähdä, mitä päivä tuo tullessaan!

PUHELINTERRORISTI
 
Sitten pientä märinää.
Onko sinulla sellaista ihmistä elämässäsi, joka soittelee sinulle vähintään kerran päivässä ja puhelut ovat minäminäminä- juttuja läpeensä? Minulla on. Joka päivä päätän että en vastaa hänelle. Sitten kuitenkin, kun olen niin sosiaalinen ihminen niin vastaan yleensä. Onhan se ihan kivaa jutella jonkun kanssa koska olen yksin. Aamuisin olen laittanut puhelimen äänettömälle, sillä hän yleensä soittaa jo aamusta koska minäkin olen usein ollut hereillä esim. klo 6. Mutta nyt kun olen lomalla niin en ole. Enkä vastaa. Enkä halua herätä hänen piippauksiinsa. 

Puhelut sisältävät kehumista, miten hyvin hänellä menee, miten rahaa on kuin rosvopäälliköllä ja miten tehokas ja reipas hän onkaan. Toinen ääripää on se, että kaikki on paskaa ja minä olen likakaivo johon se kaadetaan. Ja aina näiden puheluiden jälkeen päätän, että en enää vastaa. Sitten kun itse yritän kertoa jotain ajatuksistani, hänelle tulee toinen puhelu, akku on loppumassa tai häntä ei muuten vaan kiinnosta. Tänään aamulla juuri tapahtui noin. Olisi pitänyt olla vastaamatta. Nyt hän tavallaan pilasi aamuni. Mutta annanko hänen tehdä sen?

Ajatuksiaankin voi opetella hallitsemaan. Se vaatii vain toistoja, toistoja ja toistoja. Nyt olen päättänyt että en anna hänen pilata tätä aamua. Hän sai ajatukseni nimittäin jutuillaan taas ihan epämukaviksi. En ajattele häntä ollenkaan. Ja jos hän soittaa, en vastaa. En saatana vastaa.

Kaikesta huolimatta...huikeaa päivää Sinulle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)