maanantai 28. tammikuuta 2019

Harjoitellaan!

Huomenta!

PRACTICE



"Paras tapa oppia olemaan hyvä jossakin, on harjoitella, harjoitella ja harjoitella, kunnes onnistut. Harjoitellessasi joinain päivinä tunnet itsesi vahvemmaksi kuin toisina ja huomaat, että taitosi paranevat mitä enemmän niitä käytät. Muista siis olla kärsivällinen. Tulet myös nauttimaan itsestäsi enemmän kehittyessäsi ja oppiessasi uusia taitoja."


***

Tähän on pakko kommentoida, että minun pitäisi kyllä harjoitella olemaan nälässä. Se tuntuu nyt olevan tässä elämässä hankalaa. Kävin nimittäin äsken puntarilla ja ei kovin hyvä tulos. Olen kyllä liikkunut viikonlopun aikaan, mutta myös molempina päivinä ottanut päikkärit ja varsinkin eilen....-syönyt. Syönyt vähän liikaa ja vääränlaisia ruokia. Olen viettänyt yksin kotona aikaani Maljojen Ritarin ollessa töissä ja vaikka eilen oli ihan huippupäivä niin iltaa kohden päivä synkistyi, sillä sain huonoja uutisia rakkaalta ystävältäni ja murehdin asioita hänen puolestaan. Toivon heille totisesti kaikkea hyvää! 

Sitten olen löytänyt Netflixistä uuden sarjan. Orange is the New Black. Sitä minä olen eilen katsonut ja söin siinä sivussa pizzaa ja suklaata. Ei oikein kuulu laihduttajan ruokavalioon. Mutta minkäs teet. Tänään on uusi päivä ja uusi armo. Ei se ole kuin jatkaa!

Päikkärit ja Netflix saivatkin aikaan minussa jumalaisen niska- hartiasäryn. Itkua tuhersin kivuissani eilen illalla, lieneekö osa psykosomaattista oireilua murheiden kantamisesta ja ahdistuksesta mutta kaipasin niin hierovia käsiä...jotka olisivat edes vähän auttaneet! Mutta kun ne ainoat kädet olivat jossain muualla. Noh, otin Buranaa ja heps kukkuu, se auttoi. Oloni koheni, tiskasin vuoren kokoisen astiakasan ja katsoin lisää Netflixiä. Olin jo nukkumassa kun Maljojen Ritari saapui töistä.

Nyt sitten uusin toivein tähän viikkoon! Harjoitellaan, harjoitellaan! Ainakin liikkumista ja syömistä pitänee harjoitella. Ai niin, sain myös Polar- mittarini huollosta. Sekin motivoi huomattavasti liikkumaan. Jes!

Kivaa päivän jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)