torstai 24. syyskuuta 2020

Elämäni Aakkoset: A

 

Olen jo pitkään pohtinut kirjoittavani aakkosista jotain auki. Haasteenakin tämä olisi kiva, mutta eipä minusta taida olla haasteen pitäjäksi. Mutta jos HALUAT, kirjoita sinäkin elämäsi aakkosista?! Olisi kiva lukea niistä.

Ajatuksena on että jokaisesta kirjaimesta otetaan yksi sana, jota tarkastellaan lähemmin. Joku sana, joka puhuttelee juuri sinua. Onko se sitten sinun elämästäsi, onko sillä Merkitys vai merkitys? Sillä ei ole väliä.

A

Apina. 

Olen nähnyt viimeaikoina apinoita erilaisissa tapeeteissa, joita suunnittelen kotiini. Nyt on villieläinkuosit in, ja nuo apinat ei vaan nappaa. Ei sitten millään. VAIKKA pienenä luin Pepistä ja Herra Tossavaisesta, eivät apinat inspiroi. Tulee mieleen heti joku eläinrääkkäysjuttu kun apinoita pidetään jossain pienessä häkissä tai hotellin aulassa pallo nilkassa. Apua. Huoh! 

 Madagascar  - 1190

Aurinko.

Tätini on ennustanut että minulle tulee melanooma, koska olen nuorena ottanut todella paljon aurinkoa. Tänä kesänä otatutin muutaman luomen pois, ja sitä myöden myös auringonottointoni on laantunut. Olkoonkin että ruskea läski on esteettisempää kuin sinertävänvalkoinen läski.  Olen myös aurinkomerkki horoskoopiltani. Tulimerkki kiinalaisessa. Vatsaani on tatuoitu aurinko ja kiinalainen kuvio. Eksä piirsi sen ja minä otin tatuoinnin tatuointimessuilla. Huoh! Tästäkin on jo ikuisuus aikaa. Vatsa on kasvanut ja minä olen kasvanut ihmisenä mutta tatuointi on ja pysyy. Se on osa minua. En näe sitä enää.

 Aurinko Juliste • Pixers® - Elämme muutoksille


2 kommenttia:

  1. Hauska lukea näitä aakkosiasi.

    Kiitos haasteesta, kirjoitin joskus aikanaan samantyyppisesti, omat kirjaimeni löytyvät: https://susupetalsanat.wordpress.com/category/kirjaimet-elamassani/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, pitääpä käydä katsomassa. Ihan hauskaa ajanvietettä kun inspiraatio iskee. Tosin ehkä tämä "Elämäni" aakkoset on vähän liian jumalaisesti sanottu, intuitiiviset aakkoset voisi olla parempi :-)

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)