lauantai 26. kesäkuuta 2021

Kiitollinen

 Huomenta!

Tänään saimme kortin THANKFUL





"Ajattele ihmisiä ja asioita, joista olet kiitollinen. Kiitollisuus lämmittää sydäntäsi tunteilla, jotka ovat terveellisiä mielellesi ja ruumiillesi. Kiitollisuus korvaa surullisuuden ja saa asiat sujumaan paremmin. Jokainen rakastaa kiitollista ihmistä ja hänen kanssaan halutaan olla ystäviä. Ihmiset, jotka eivät ole kiitollisia ja säälivät itseään tekevät itse itsestään surullisia. Jos lasket, kuinka paljon olet saanut osaksesi siunauksia ja syyt miksi sinun tulisi olla kiitollinen, niin tulet huomaaman, miten avokätinen elämä on itse asiassa ollut. Mitä enemmän uskot saavasi elämältä lahjoja, sitä enemmän niitä myös saat. "

***

Tämä on kyllä ihana kortti. Niin sitä pitää, olla kiitollinen kaikesta mitä on. Minä olin tuossa jo eilen kiittämätön, kun harmitti niin kotijuhannus. Sydän kaipaa mökille edelleen. Saimme silti grillattua ja nautittiin hetki jopa Suomen kesästä. Nyt olen kuitenkin onnellinen siitä, että ei ole pää kipeä eikä minkäänlaista kohmeloa. Sekin olisi voinut olla.

Niinpä minä tein palapeliä. Aloitin eilen joskus klo 17.00 ja tein sitä iltaan saakka. Nyt aamukahvista lähtien tein sitä ja enää ei puutu kuin valkoiset palat. Addiktoidun siihen niin kovin, että en muista syödä, en juoda ja olo on jotenkin ihanan rauhallinen kun vaan sovittelen palasia paikoilleen. Meditatiivista sekin. 

Tein nimittäin viime juhannuksenakin palapeliä. Silloin olin mökin terassilla. 

Ensi vuonna olen omalla mökillä. Se olkoon tavoite! Sitä kohti siis!

Upeaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)