tiistai 8. kesäkuuta 2021

Miekkojen päivä

 Huomenta!

Tänään miekkojen kaksi!



- maailman loitolla pitäminen
- varmistaa että olet turvassa, mutta se maksaa
- puolustava ja uhmakas tunnelma
- olet esteiden ympäröimä
- kieltäytyä omasta puolustuksesta


***

Minä heräsin miekat tanassa. Oloni oli kuin taistelusta tullut ja toiseen menossa. Varmistin että olen turvassa ja jäin kotiin. Pois töistä. Sairaslomalla. Voin pahoin. Uhmakas olin eilen, harkitsin itseni irtisanomista. Enää en ole. Olen vain väsynyt. Maksaa mitä maksaa, ensi viikko on palkatonta lomaa ja olen sen ansainnut vaikka tiliotteessa se kirpaisi. Olenko esteiden ympäröimä? Ehkäpä omien ajatusesteiden. Kieltäydyn omasta puolustuksesta. Hmmm...mitä se tarkoittaa. En ole koskaan oppinut pitämään puoliani.

Mutta kävin äänestämässä tänään. Äänestin naista ja ihan oo koo puoluetta. En ole poliittisesti kovin valveutunut. Kotoa on jotain opittu ja elämä on jotain opettanut. Silti tuli ihan kiva olo äänestyksen jälkeen. Jotain edes saanut aikaan. Nyt pitäisi imuroida. Liikaa pölyä. Ensin odotan että lääkäri soittaa. Tätä se sitten on.

Mahtavaa päivää!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)