perjantai 1. marraskuuta 2013

NUMEROKUVAT 052: 3

Viikon numerona on 3.

Täytyy kyllä myöntää että nyt löi meikäläisellä vähän tyhjää. Meinasin eilen osallistua tähän haasteeseen, mutta mieleeni tulikin jo kolmoseen viittaava haasteeseen osallistuminen palmikkokuvan kera. Hetkinen, en kai minä nyt kahteen kertaan samaan haasteeseen aio osallistua. Olen muutenkin välillä ollut huolissani muististani jne. (Lääkärin mukaan se johtuu stressistä.)

Tänä aamuna sitten asia selvisi. Viime viikolla kyse olikin Makrohaasteesta ja tämä on numerokuvahaaste. Siispä osallistun viime tingassa.

"NO ONKOS TULLUT KESÄ JO TALVEN KESKELLE?"

Talvisin Irish Coffee lämmittää kun taas kesällä Pina Colada vilvoittaa. Valkohäntäpeurat ovat kuvattuna tien päältä matkalla mummolaan. Mielenkiintoista, molemmat drinkit ovat nautittu kolmen hengen porukassa...

Alkoholista sen verran, että olemme nyt molemmat, sekä minä että Maljojen Ritarini olleet täysin nollatoleranssissa alkoholin suhteen varmaan jo reilun kuukauden.  Se on ollut täysin kivutonta, mutta päätimme vain luopua kaikesta alkoholista saunasiideristä lähtien. Ehkä tämä tekee Ritarilleni vielä enemmän hyvää kuin minulle ;-)

Siitä pääsenkin SOKERIIN. Huomasin että virtuaalimaailmassa alkaa sokerihaaste ja mieleni tekisi osallistua sokerittomaan marraskuuhun. En ole kuitenkaan vielä aivan varma asiasta...Koska jos otan haasteen vastaan, sitten OLEN VARMA. Se on minulle varmasti vaikeampaa kuin alkoholista luopuminen, sillä olen oikea sokerihiiri. Eilenkin oli pakko syödä vielä illalla tuplakahvivanukas, joka on ihan taivaallisen hyvää...
Mutta sokerihaaste on mietintämyssyn alla.

Höh, eksyinpä aiheesta. Mutta nyt viime tingassa kolmoshaasteeseen....Tiesittekö muuten, että Ritarini on kaksonen? .... ;-) ( mä en kestäis, jos olis kolmonen...)




1 kommentti:

  1. Kokki Kolmosen kanssa olis varmaan siinä mielessä hauskaa, että olen itse surkea kokki. :) Kivasti löysit kolmosia tähän numerokuvahaasteeseenkin. Oli tosiaan ihan sattumaa, että kolmoset sattuivat peräkkäin molempiin haasteisiin.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)